رشد سفر به گیلان از ۱۲ تا ۱۶ مهر

روزهای پرترافیک محورهای شمالی کشور

رشد سفر به گیلان در تعطیلات آخر صفر

به گزارش گلونی مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان، از افزایش ۳۴ درصدی ورودی به استان در مقایسه با مدت مشابه هفته گذشته (دوشنبه تا جمعه) خبر داد.

وی افزود در همین مدت شاهد افزایش ۲۱ درصدی خروج از استان بوده‌ایم.

فریبرز مرادی با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای استان گیلان طی تعطیلات آخر صفر، اظهار کرد: «طبق آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه ترددشمار نصب شده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان از ۱۲ لغایت ۱۶ مهر ۱۴۰۰، ۳۶۵ هزار و ۴۹۱ وسیله نقلیه وارد استان شده است.»

وی از خروج ۳۳۳ هزار و ۳۹۷ وسیله نقلیه طی مدت مذکور از استان خبر داد و تصریح کرد: «بیشترین میزان ورودی از طریق محور آزادراه قزوین – رشت با تعداد ۱۶۲ هزار و ۲۶۵ وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر – چابکسر با تعداد ۱۱۵ هزار و ۹۲۸ وسیله نقلیه بوده است».

رشد سفر به گیلان در تعطیلات ۳۴درصد بود

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، همچنین بیشترین میزان خروجی استان را از طریق محور آزادراه قزوین – رشت با تعداد ۱۳۴ هزار و ۲۱۸ وسیله نقلیه دانست.

مرادی گفت: «در این مدت ورودی کل از سمت استان قزوین ۱۸۹ هزار و ۳۷۸ وسیله نقلیه و خروجی به سمت استان قزوین ۱۵۷ هزار و ۷۶ وسیله نقلیه بوده است.»

مرادی مجموع کل ترددها در بازه زمانی ۱۲ لغایت ۱۶ مهر را ۶۹۸ هزار و ۸۸۸ وسیله نقلیه عنوان و خاطرنشان کرد: «آمار تردد در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه(۱۴ لغایت ۱۶ مهر) نیز در مقایسه با آمار ورود – خروج روزهای مشابه هفته قبل ۹ درصد افزایش در ورود به استان و ۳۴ درصد افزایش خروج از استان را نشان می دهد.»

به تایید مرکز مدیریت راه‌ها، در تعطیلات گذشته محورهای شمالی کشور سنگین ترین بار ترافیکی را شاهد بود.

همچنین بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه قم-تهران با ۱۲۴ هزار تردد‌، آزادراه قزوین-کرج‌ با ۱۱۰ هزار تردد و آزادراه کرج-قزوین با ۱۰۵ هزار تردد‌ ثبت شد.

به این ترتیب بازار سفرها به شمال کشور در تعطیلات گذشته داغ بود.

مسئله ای که امیدواریم با توجه به واکسیناسیون کرونا، اوضاع شکننده مدیریت همه‌گیری در کشور را متزلزل نکرده و بار دیگر باعث رونق جهش‌های تازه در آمار ابتلا به کرونا در کشور نشود.

پایان پیام

کد خبر : 248713 ساعت خبر : 8:05 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=248713
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات