عرضه‌ کتاب های زیر۲۰ تا ۳۰ هزار تومان در دیجی‌ کالا حذف می‌شود

عرضه‌ کتاب های زیر ۳۰ تا ۲۰ هزار تومان در دیجی‌ کالا حذف می‌شود

به گزارش گلونی برای دوستداران ادبیات، خرید کتاب و تهیه آن یکی از دغدغه‌های مهم تلقی می‌شود.

با توجه به بالا رفتن قیمت کاغذ و هزینه نشر، غالب خریداران کتاب به دنبال کتاب‌های دارای تخفیف هستند.

بعضی از افراد، در نمایشگاه کتاب و یا نمایشگاه‌های فصلی، خرید سالیانه خود را انجام می‌دهند و بعضی دیگر  فروشگاه‌ها و کتاب‌های دارای تخفیف را پیگیری می‌کنند.

هر چند در این میان، کتاب‌های الکترونیک، با قیمت‌های پایین‌تری نسبت به پشت جلد ارائه شده و بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند و در موقعیت‌های مختلفی به آن دسترسی دارند.

اما باز هم بعضی نمی‌توانند از آن استفاده کنند و استفاده از کتاب فیزیکی را اولویت خود قرار می‌دهند.

چندی قبل، فروشگاه دیجی کالا، عرضه کننده انواع وسایل الکترونیک و خانگی که فروش کتاب را هم در دستور کار خود قرار داده بود، با تخفیف‌های بیش از ۵۰% روی بعضی کتاب‌ها، بسیاری از علاقه‌مندان را به خرید کتاب تشویق کرد.

از طرفی، خرید بسیاری از کتاب‌های محبوب با قیمت مناسب، میزان عرضه و تقاضای کتاب را بالا برد.

اما دیجی‌کالا به فروشندگان کتابش اعلام کرده که از اول آبان، هزینه‌های جدید بسته‌بندی و پردازش ارسال کتاب را اعمال می‌کند.

بر این اساس، از شنبه‌ آتی، عرضه‌ کتاب های زیر ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان در دیجی‌ کالا عملا حذف می‌شود، چون برای ناشران و کتابفروشان، غیرممکن و ضررساز می‌شود.

کتاب‌های زیر ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان در دیجی‌کالا، در واقع یعنی کتاب‌های منتشرشده قبل از سال ۱۳۹۸ که بخشی‌ از آنها خیلی هم باارزش‌اند.

با این وضعیت، بعضی کتاب‌هایی که مخصوص کودکان هستند و یا کتاب‌های بعضی نویسندگان که با قیمت پایین عرضه می‌شوند از دسترس خارج می‌شود.

همچنین این موضوع باعث می‌شود بار دیگر علاقه‌مندان و خریداران کتاب، به دنبال فروشگاه و نمایشگاه دیگری برای خرید کتاب باشند.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 249446 ساعت خبر : 8:55 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=249446
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات