فیلم کوتاه اتاق عقد در جشنواره فیلم کوتاه ۱۴۰۰

فیلم کوتاه اتاق عقد در جشنواره فیلم کوتاه ۱۴۰۰

توجه کنید که احتمال لو رفتن داستان وجود دارد

به گزارش گلونی جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به‌ عنوان برجسته‌ترین جشنواره‌ فیلم‌ کوتاه در ایران تلقی شده و همچنین از مطرح‌ترین فستیوال‌های فیلم آسیاست. این جشنواره همواره از سوی انجمن سینمای جوان برگزار می‌شود و امسال سی و هشتمین دوره آن در حال برگزاری است. گفتنی است این جشنواره جزو جشنواره‌های مورد تایید اسکار است.

بخش اکران حضوری سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از ۲۷ مهر لغایت ۲ آبان ماه در (ایران‌مال) تهران برگزار می‌شود و این مکان به دلیل شرایط کرونا صرفا میزبان تولیدکنندگان آثار و عوامل فیلم‌ها و همچنین اهالی رسانه خواهد بود.

سایر مخاطبان این جشنواره می‌توانند با خرید بلیط و به صورت آنلاین در پلتفرم‌های هاشور، ودیو و تیوال، فیلم‌های هر بخش‌ این جشنواره را دنبال کنند. از جمله آثار راه یافته به بخش داستانی جشنواره، فیلم اتاق عقد حسن حبیب‌زاده است که اولین تجربه او در ساخت فیلم کوتاه به حساب می‌آید.

فیلم کوتاه اتاق عقد

اتاق عقد داستان زندگی بانوی جوانی است که همسرش در خان‌طومان(روستایی در شمال سوریه) به شهادت رسیده و او حالا همزمان با عروسی دختر همسایه در خانه‌اش، خاطرات زندگی مشترک‌شان برایش مجسم می‌شود.

مجید نوروزی، هستی فرحی و مهری آل آقا بازیگران اصلی این فیلم کوتاه درام‌اند که، لوکیشنی ثابت داشته و عمده اطلاعات از شخصیت‌ها و داستان، از طریق فلاش‌بک‌های گنجانده شده در اکنون روایت به بیننده منتقل می‌شود.

 سایر عوامل اتاق عقد عبارتند از: نویسنده و کارگردان: حسن حبیب‌زاده، تهیه‌کننده: محمدجواد موحد، مجری طرح: محمد گودرزی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: محمد باقری، بازیگران: مجید نوروزی، هستی فرحی،مهری آل‌آقا، شیدا مقدری، بهار صبوریان، مریم مقدم، نازنین چیت‌ساز، معصومه دهقان، منشی صحنه: ملیکا یوسفی، جانشینان تولید: حامد یامین‌پور، کیانوش عاشورزاده، مدیر فیلمبرداری: علی رنجبر، طراح صحنه و لباس: مرادخانی، تولید شده در گروه هنری کات، محصول باشگاه فیلم سوره.

این فیلم را می‌توانید از هاشور تماشا کنید.

نقد سایر فیلم‌های داخلی و خارجی را در این لینک بخوانید.

پایان پیام

نویسنده:  هانیه شریعتی

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 250008 ساعت خبر : 12:20 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=250008
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات