۹ نکته خواندنی درباره قسمت اول فینال فصل سوم شب های مافیا

۹ نکته خواندنی درباره قسمت اول فینال فصل سوم شب های مافیا

دوباره نوبت فینال شب‌های مافیاست و تحلیل‌های اهالی فیلیمو درباره این مجموعه هیجان‌انگیز و پر سابقه آغاز شده است.

اینجا «ترین»های قسمت اول فینال فصل سوم شب های مافیا را می‌خوانید:

بدشانس‌ترین

ترلان پروانه که در دوره قبل یکی از بهترین بازیکنان بود، اینبار از همان ابتدای فینال شب‌های مافیا دستش به عنوان پدرخوانده رو شد. در دور اول به جای اینکه از خودش دفاع کند چالشش را خرج دلتنگی برای بازمانده‌ها از فینال کرد و با این کار باعث شد افراد بیشتری انگشت اتهام‌شان را به سمتش بگیرند. در همان شب اول، وقتی قرار شد با رای اکثریت بازی را ترک کند، باز هم دفاع قابل قبولی نداشت و خیلی زود حذف شد.

ترلان پروانه در فینال فصل سوم شب‌های مافیا
ترلان پروانه در فینال فصل سوم شب‌های مافیا

بهترین مشارکت

بده‌بستان‌های میان مجید یاسر و علی صبوری جزو اتفاق‌های جالب قسمت اول فینال مافیا بود. با اینکه یاسر زیاد بازی بلد نبود اما خیلی اتفاقی بده‌بستان‌های خوبی با صبوری داشت. صبوری همه را علیه یاسر می‌شوراند و می‌گفت اگر یاسر مافیا نبود دفعه بعد همه بروند سراغ خودش. یاسر با مظلوم‌نمایی خودش را حامی پوریا پورسرخ معرفی می‌کرد. نکته جالب‌تر اینکه در پایان، وقتی یاسر از بازی بیرون رفت، کارت فرش قرمز را جلوی علی صبوری گذاشت تا روز بعد مستقیم برود برای دفاع. با این اقدام قصد داشت هرگونه ارتباطش را با صبوری انکار کند.

مجید یاسر
مجید یاسر

قابل حدس‌ترین

در فینال قسمت اول به طور کلی مافیا خیلی زود دست‌شان برای شهروندان رو شد. ترلان که همان ابتدا از بازی بیرون رفت. لاله اسکندری با چند اشتباه پیاپی، در مظان اتهام قرار گرفت و علی صبوری هم با تغییر جنس بازی‌اش همه را مشکوک کرد. در این بین مجید یاسر هم از همان ابتدا جزو گزینه‌های انتخابی توسط شهروندان بود. خلاصه اینکه شهروندان خیلی راحت توانستند مافیا را حدس بزنند.

لاله اسکندری
لاله اسکندری

بی‌خود و بی‌جهت‌ترین

درست در شرایطی که تقریبا مافیاها حدس زده شده بودند و همه داشتند فکر می‌کردند روی علی صبوری و مجید یاسر اجماع کنند، حسین سلیمانی به عنوان روانپزشک در یکی از شب‌ها بی‌خود و بی‌جهت پوریا پورسرخ را که جان‌سخت بازی بود لال کرد. همه به این اقدام روانپزشک معترض شدند و جالب اینجاست که خودش هم هیچ دلیلی برای این کار نداشت.

حسین سلیمانی در فینال فصل سوم
حسین سلیمانی در فینال فصل سوم

تابلوترین‌ها

شب آخر درست زمانی که همه منتظر بودند یکی یا نهایتا ۲ نفر جمع را ترک کنند در کمال تعجب، کامبیز دیرباز گفت که قرار است با ۳ نفر خداحافظی کنند. یکی از آنها بهاره افشاری بود که توسط مافیاها کشته شده بود و نفر دوم و سوم حسین سلیمانی و متین ستوده بودند که به خاطر مشکل انضباطی امکان حضور در مسابقه را از دست دادند. ستوده به کارآگاه بودنش اشاره ضمنی کرده بود و حسین سلیمانی هم از اینکه به عنوان روانپزشک، به پورسرخ سکوت داده بود به تابلوترین شکل از او عذرخواسته بود.

 فینال فصل سوم شب های مافیا
فینال فصل سوم شب های مافیا

روئین‌تن‌ترین در فینال فصل سوم شب های مافیا

از ابتدا تا انتهای مسابقه هر کسی به نوعی مطمئن بود علی صبوری مافیاست. نامش در اکثر تارگت‌ها وجود داشت و چندبار هم نزدیک بود با رای اکثریت بازی را ترک کند اما در کمال تعجب، هربار بعد از دفاع، آرایش ریزش می‌کرد و در بازی می‌ماند. آنقدر بازی را ادامه داد تا در نقطه پایانی بالاخره نقشش لو رفت و  از بازی بیرون گذاشته شد.

سست‌رای ‌ترین

مهران غفوریان را می‌توانیم سست‌‌رای‌ترین شرکت‌کننده در قسمت اول فینال شب‌های مافیا به حساب بیاوریم. ابتدا با شور جمعی همراه می‌شد و وقتی نوبت به رای نهایی می‌رسید خودش را کنار می‌کشید. چندبار هم سایرین به این رفتارش معترض شدند اما نهایتا در پایان مسابقه هم با اینکه مطمئن بود پوریا پورسرخ مافیا نیست و خودش گفت اگر مافیا باشد باید برود و در بیمارستان بستری شود، اما بازهم به مافیا بودن علی صبوری رای نداد.

مهران غفوریان
مهران غفوریان

موفق‌‌های فینال شب‌های مافیا

بهاره افشاری از همان ابتدا به مجید یاسر و لاله اسکندری و علی صبوری مشکوک شد و تمام تلاشش را کرد که آنها را از بازی بیرون کند. حتی یک جا گفت رگ گردنش را گرو می‌گذارد که لاله و یاسر مافیای هزارش هشتند و علی صبوری هم ۹۰ درصد مافیاست. هر ۳ انتخابش کاملا درست بودند. علاوه بر او علی صبوری هم قدرت زیادی در قانع کردن شهر داشت. هربار کاری می‌کرد که دم آخر همه حرفش را باور می‌کردند.

ناموفق‌های فینال شب‌های مافیا

لاله اسکندری و علیرضا طلیسچی بدترین عملکرد را در فینال اول شب‌های مافیا داشتند. اسکندری خیلی زود خودش را به عنوان مافیا لو دارد. در انتخاب‌هایش استدلالی نداشت و حتی زمانی که قرار بود با رای اکثریت بازی را ترک کند باز هم دفاع خوبی از خودش نکرد. طلیسچی برای آمدن به فینال انتخاب مناسبی نبود. او رفتار و گفتاری اغراق‌شده داشت و اکثر حدس‌هایش اشتباه بود و روی موضعش بی‌دلیل پافشاری می‌کرد.

این برنامه را از این لینک تماشا کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 248232 ساعت خبر : 12:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=248232
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات