پرونده سریال های پلیسی در سریالیست باز می‌شود

پرونده سریال های پلیسی در سریالیست باز می‌شود

در قسمت امشب «سریالیست» که یک ساعت زودتر از همیشه روی آنتن می‌رود، پدرام کریمی میزبان بازیگران سریال «در کنار پروانه ها»ست و شاهد احمدلو نیز پرونده سریال های پلیسی را در برنامه باز می‌کند.

به گزارش گلونی «محمود جعفری» و «وحید رحیمیان» بازیگران سریال «در کنار پروانه ها» مهمانان اولین بخش از «سریالیست» با اجرای پدرام کریمی هستند.

سریالی که به تازگی پخش آن از شبکه دو سیما به اتمام رسیده و داریوش یاری کارگردان این اثر نیز مهمان تلفنی برنامه خواهد شد.

در بخش نوستالژی «لیلا برخورداری» به برنامه می‌آید و از خاطرات سریال‌ «خواب و بیدار» ساخته به یاد ماندنی مهدی فخیم‌زاده می‌گوید که با ایفای نقش خاص «کبری» در این اثر توانست خود را به عنوان بازیگری حرفه‌ای معرفی کند.

اجرای بخش پرونده هفته را «شاهد احمدلو» بازیگر و کارگردان برعهده دارد و در گفتگو با کریمی به سریال‌های پلیسی می‌پردازد.

«سریالیست» به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی کاری است از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک که پنجشنبه‌ها از شبکه یک پخش می‌شود و این هفته استثنائا ساعت ۲۲:۱۰ روی آنتن می‌رود.

گفتنی است فصل قبلی این برنامه در شب‌های نوروز ۱۴۰۰ از شبکه یک پخش شد و طی آن، بهترین سریال سال ۹۹ با استقبال و مشارکت بسیار خوب مخاطبان و دریافت حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار رای و نظر از سوی مردم، معرفی شد.

به دلیل استقبال مخاطبان و سریال‌سازان تلویزیون، با تصمیم شبکه قرار بر این شد که برنامه «سریالیست» به صورت هفتگی ادامه داشته باشد و این‌بار به تولیدات ۱۴۰۰ سیما در حوزه سریال بپردازد.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 249162 ساعت خبر : 2:09 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=249162
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات