کتاب صوتی روز از پی روز را از گلونی دانلود کنید

کتاب صوتی روز از پی روز را از گلونی دانلود کنید

این مجموعه با اشعار «حمید جعفری» و با صدای «فرخ نعمتی» بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون به صورت دکلمه ضبط و منتشر شده است.

کتاب صوتی روز از پی روز

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی در این آلبوم «مصباح قمصری» کلارینت، میکس و مستر و صدابرداری کار را برعهده دارد و یک سینتی سایزر بسیار متفاوت و حرفه‌ای را تنظیم کرده است.

«شروین عباسی» آهنگساز این کار درباره فضای موسیقی آلبوم می‌گوید: «به طور کلی این اثر را می‌توان در دسته آثار تجربی قرار داد که بافت موسیقی معاصر را دارد.

در این آلبوم در کنار سازهای ویولن، ویولا، ویولنسل، کلارینت، فلوت و پرکاشن، فضاسازی‌های الکترونیک و سینتی‌ سایزر هم داریم.

روز از پی روز شامل ۱۳ قطعه می‌شود که اشعار کوتاه و تقریبا مینیمال آقای جعفری به همراه موسیقی است که براساس آن ساخته شده، در واقع ما در ابتدا اثر را بدون موسیقی ضبط کردیم و بعد من برای آن موسیقی نوشتم.

این آلبوم حدود ۴ سال پیش به پایان رسید و موسیقی این کار نیز حدودا در سال ۹۱ آماده بود اما اخذ مجوز آن تا سال ۹۴ به درازا کشید.»

همچنین «بابک کوهستانی» (ویولن و ویولا)، «آناهیتا ایزدی پارسا» (ویولنسل) و «میثم مروستی» (ویولا در یک قطعه) در این آلبوم به نوازندگی پرداخته‌اند.

«شروین عباسی» نیز در کنار نوازندگی سینتی‌ سایزر، فلوت آلتو و پرکاشن نیز نواخته است. نشر نوفه انتشار این اثر را به عهده دارد.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

سایر کتاب‌های صوتی را از این لینک مشاهده کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 246429 ساعت خبر : 12:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=246429
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات