کتاب صوتی شاخدار شکنی از اکبر اکسیر را قانونی بشنوید

کتاب صوتی شاخدار شکنی از اکبر اکسیر را قانونی بشنوید

این مجموعه با اشعار و صدای اکبر اکسیر و موسیقی بابک بورخه تولید شده است.

کتاب صوتی شاخدار شکنی

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی «شاخدار شکنی» لبخند کنایه آمیزی به نیمه‌های عبوس زندگی است؛ با لبخندی از سر رندی، به جهانی که جدیت تصنعی‌اش، گاه آزار دهنده است.

شعرهای این مجموعه (همانند آثار قبلی اکسیر) یک پیشنهاد برای شعر معاصر است که مدتی است با جامعه غریبگی می‌کند و خود را در برج عاج خویش تنها گذاشته است.

اکسیر با روایت آلوده به طنز، پای شعرش را در کفش هر که بخواهد می‌گذارد و اجازه می‌دهد مخاطبانش برای کشف تناقضات شعری او وسوسه شوند: «هایدگر، بدنسازی رفت»، «شاعری ناشر شد»، «ریاست محترم اداره ثبت اسناد و املاک…» «کشتارگاه، فرهنگسرا شد».

وی با شوخی‌هایی این چنین، مخاطبان را تا رفتن به پای شعرش وسوسه می‌کند و با اخباری از این دست، زخم‌های عمیق زندگی را با طنازی‌های ویژه‌اش به نمایش می‌گذارد.

شاخدار شکنی، همچون «پداگوژی» جهان شعری آمیخته با طنز است که با ظرافتی شاعرانه، اخم‌ها و تلخی‌های زندگی اکنون را نشانه رفته است؛ به ویژه این که شیرینی گویش شاعر نیز به آن علاوه شده است.

در واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری گیلان کوشیده است، با انتشار دومین آلبوم شعر خوانی اکبر اکسیر، جامعه ادبی را با طنازی‌های شاعر همراه و دین خود را به ادبیات اکنون کشور ادا کند.

اکبر اکسیر متولد ۱۳۳۴ در آستاراست. وی کارشناس زبان و ادبیات فارسی و بازنشسته آموزش و پرورش است.

از آثارش می‌توان به: در سوگ سپیدارن (شعر)، بفرمائید بنشینید صندلی عزیز (شعر)، پسته لال سکوت دندان شکن است (شعر)، زنبورهای عسل دیابت گرفته‌اند (شعر)، ملخ‌های حاصلخیز (شعر)، پداگوژی (آلبوم شعر خوانی) اشاره کرد.

اکبر اکسیر چاپ نقد ادبی، شعر و مقالات متعدد در مطبوعات استانی و کشوری را انجام داده است.

سایر کتاب‌های صوتی را از این لینک مشاهده کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 248157 ساعت خبر : 12:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=248157
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات