گلونی

اجرای تئاتر بیماری خانواده میم در تالار سایه آغاز شد

اجرای تئاتر بیماری خانواده میم در تالار سایه آغاز شد

اجرای تئاتر بیماری خانواده میم در تالار سایه آغاز شد

اجرای تئاتر بیماری خانواده میم در تالار سایه آغاز شد

اجرای نمایش «بیماری خانواده میم» به کارگردانی سروش طاهری شامگاه چهارشنبه نوزدهم آبان ماه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

به گزارش گلونی به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش «بیماری خانواده میم» به نویسندگی فائوستو پاراویدینو و کارگردانی سروش طاهری شامگاه چهارشنبه نوزدهم آبان ماه اجرای خود را در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز کرد.

سروش طاهری در اولین روز از اجرای عمومی این اثر نمایشی که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده بود، گفت: «من و گروه اجرایی نمایش بسیار خوشحالیم که چراغ تالارهای تئاتر برای حضور گرم تماشاگران فهیم تئاتر بار دیگر روشن شده و ما می‌توانیم به واسطه این شرایط بار دیگر در خدمت شما عزیزان باشیم.

اگر چه همچنان به دلیل رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی مربوط به کرونا ناگزیریم در شکل محدودتری میزبان مخاطبان باشیم اما امیدواریم هر چه زودتر با عادی شدن شرایط سلامت جامعه این روند به فضای قبل از کرونا برگردد و ما با خیالی آسوده روی صحنه پذیرای شما عزیزان باشیم».

کارگردان نمایش «بیماری خانواده میم» در بخش پایانی صحبت‌های خود از همراهی گروه اجرایی نمایش در به صحنه بردن این اثر نمایشی در شرایط سخت کرونایی قدردانی کرد.

در نمایش «بیماری خانواده میم» ساعت 19:30 به مدت زمان 80 دقیقه و قیمت بلیت 40 هزار تومان روی صحنه می‌رود.

در این نمایش (به ترتیب حروف الفبا): مانلی حسین پور، آرزو شیخی، محمدرضا صولتی، سالار کریم خانی، امید مصباحی، رامتین مقدادیبه به عنوان بازیگر حضور دارند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «خانواده میم مادر خود را از دست داده است؛ اما در همین شرایط عاشق شدن دختر دوم خانواده شرایط آشفته خانواده را آشفته‌تر می‌کند. در این بین خانواده میم حتی نامزد دختر خود را نمی‌شناسند. این عدم شناخت موقعیت‌های کمیکی را ایجاد می‌کند که به جریانی دیگر ختم می‌شود.»

پایان پیام

خرید کتاب از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل