آلبوم دوره گرد از گروه نریمان را به صورت صوتی و تصویری دانلود کنید

دانلود آلبوم دوره گرد از گروه نریمان به صورت صوتی و تصویری

در بخش تصویری این اثر با اجرای قطعاتی بر روی صحنه، فیلم مستند نریمان و اجراهای پیشین گروه منتشر شده است.

آلبوم دوره گرد

این اثر را صوتی دانلود کنید

این اثر را تصویری دانلود کنید

به گزارش گلونی به نقل از مهر این آلبوم شامل ۱۰ قطعه موسیقی با نام‌های: «غریب،بلم رون، چشمه، دوره گرد، صدای سکوت، باران، خاطره عشق، دشت و عروس روستا و رقص گلنار» می‌شود.

علی پژوهشگر نوازنده عود که به عنوان سرپرست گروه موسیقی نریمان در تولید و انتشار این آلبوم حضور داشته در توضیح کم و کیف قطعات این آلبوم در دفترچه معرفی آلبوم چنین آورده است: «نواگران نریمان با توجه به قابلیت‌های بداهه نوازی در موسیقی ایرانی، دست به تجربه‌ای نو زده‌اند و با تمرکز بر روی واژه‌ای خاص و استفاده از احساسات و تفکران آنی نوازندگان، اثری را خلق نموده‌اند که با وجود کثرت افکار، به دلیل یگانگی واژه، نوایی واحد را به گوش شنونده می‌رساند و امید است یا شنیدن این آثار نقشی زیبا بر تار و پود خیال‌تان تنیده شود و گوش جانتان نوای نریمان را به جان نیوشا باشد».

در بخش دیگر از دفترچه معرفی این آلبوم چنین آمده است: «قطعه «صدای سکوت» به دلیل تغییراتی که به ابتکار علی پژوهشگر در سیستم کوک ساز و نحوه انتخاب سیم‌ها انجام گرفته صدایی متفاوت و رنگی جدا از صدای بربت به گوش می‌رسد.

قطعه «دشت و عروس روستا» برگرفته از موسیقی محلی گیلان است که به مردم مهربان و با فرهنگ گیلان تقدیم شده است».

علی پژوهشگر نوزانده «عود»، پاشا هنجنی «نی»، کارن کبیری «کنترباس»، ایمان مشایخی «سازهای کوبه‌ای» و درشن جوت سینگ آنند «طبلا» از جمله نوازندگان این آلبوم هستند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

سایر آلبوم‌های موسیقی را از این لینک دانلود کنید

پایان پیام

خرید عسل از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 253250 ساعت خبر : 3:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=253250
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات