تعرض به تاسیسات خط اول انتقال آب به استان یزد و قطع جریان آب

تعرض به تاسیسات خط اول انتقال آب به استان یزد و قطع جریان آب

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای یزد از تعرض به تاسیسات خط اول انتقال آب به استان یزد و قطع جریان آب انتقالی خبر داد.

به گزارش گلونی به نقل از شبکه خبری آب ایران ،علی ارمی افزود: «بر اساس اعلام اتاق فرمان یزد در تاریخ شنبه اول آبانماه ۱۴۰۰ و بررسی‌های میدانی انجام شده در منطقه، مشخص شد متاسفانه مجددا به خط انتقال آب یزد تعرض شده است».

وی اظهار داشت: «بر اساس بازدید کارشناسان این شرکت، تعدادی از معترضین در محدوده شرق استان اصفهان نسبت به تخریب تاسیسات آب انتقالی اقدام کرده که به این واسطه آب زیادی از خط لوله انتقال آب در حال نشت است».

ارمی افزود: «به محض اطلاع از جریان تعرض، ۳ اکیپ فنی با تجهیزات کامل در نزدیکی محل مورد تعرض مستقر و در حال اقدام هستند».

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای یزد گفت: «با توجه به بررسی‌های اولیه، پیش‌بینی می‌شود جهت تعمیرات و پمپاژ مجدد آب، حداقل به ۱۲ ساعت زمان نیاز باشد و در حال حاضر ذخیره آب شرب استان کافی است و لیکن مدیریت مصرف باید همچنان در دستور کار باشد».

این در حالی است که در شهریورماه امسال مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد با اشاره به افت ۴۵ سانتی‌متری مهمترین منبع آب شرب استان بخصوص در منطقه چرخاب اشکذر، تاکید کرده بود: «اگر منابع آبی را مدیریت نکنیم، آینده خوبی برای استان رقم نخواهد خورد».

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 250559 ساعت خبر : 3:53 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=250559
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات