برد خانگی خیبر مقابل استقلال خوزستان در لیگ آزادگان

خیبر خرم آباد تنها ۹ امتیازی لیگ آزادگان است

برد خانگی خیبر مقابل استقلال خوزستان در لیگ آزادگان

تیم صدرنشین خیبر خرم‌آباد  امروز در سومین دیدارش به مصاف استقلال خوزستانی رفت که از دو بازی قبلی نتیجه‌ای بهتر از دو تساوی حاصل نکرده بود و تیم فوتبال خیبر دومین حریف جنوبی خود را نیز مغلوب کرد.

به گزارش گلونی به نقل از ایرنا در هفته سوم رقابت‌های فوتبال دسته یک جام آزادگان، خیبر خرم‌آباد در ورزشگاه خانگی خود یعنی تختی به مصاف استقلال خوزستان رفت که موفق شد با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست دهد.

برد خانگی خیبر

نتایج و جدول رده‌بندی لیگ یک در پایان هفته سوم
نتایج و جدول رده‌بندی لیگ یک در پایان هفته سوم

دیدار خیبر خرم‌آباد و استقلال خوزستان روز یکشنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار شد که در پایان این رقابت تیم فوتبال خیبر با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

آرش افشین در دقیقه ۹ از روی نقطه پنالتی، حسین شهابی در دقیقه ۵۳ برای خیبر و علی کیانی‌فرد در دقیقه ۳۶ برای استقلال خوزستان گلزنی کردند.

بازیکنان تیم خیبر و محسن عاشوری در این دیدار حامد فلاح‌زاده، مرتضی غلامعلی‌تبار، محمود یگانه، علی مغنمیان، احسان جودکی، حمید طاهری‌فرد، رحیم آلبوغبیش، میلاد غریبی، مهرداد قنبری، بهمن سالاری و آرش افشین بودند.

همچنین وحید شیخ ویسی، محسن آقایی، حسین بهرامی، امیرحسین موسی‌زاده، مهدی مومنی، فرشاد جانفزا، بهروز بارانی، علی کیانی فر، امیر سواری، بهروز افشار و علی حمودی یاران سهراب بختیاری‌زاده در تیم استقلال خوزستان بودند.

پیش از این خیبر خرم‌آباد از ۲ بازی ابتدای فصل، ۲ برد، پنج گل زده و یک گل خورده دارد و با ۶ امتیاز در رده نخست جدول ۱۸ تیمی لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور قرار داشت.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 251349 ساعت خبر : 5:47 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=251349
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات