تاریخ برگزاری شهرآورد نود و هفتم اعلام شد

تاریخ برگزاری شهرآورد نود و هفتم اعلام شد

برنامه هفته‌های پنجم تا نهم لیگ برتر فوتبال ایران اعلام و مشخص شد شهرآورد بزرگ پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم روز شنبه ۱۳ آذرماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش گلونی به نقل از همشهری استقلال در هفته هشتم لیگ بیست و یکم در حالی میزبان پرسپولیس است که چند بازی اخیر سرخابی‌های پایتخت در لیگ و جام حذفی بدون تماشاگر برگزار شده است.

بازی رفت استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر سال ۱۴۰۰ ساعت ۱۶ روز شنبه ۱۳ آذرماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

استقلال هفته پیش از دربی در آبادان به مصاف صنعت نفت می‌رود که علیرضا منصوریان سرمربی آن است.

پرسپولیس هم چهار روز پیش از بازی حساس با رقیب سنتی و همیشگی باید با نفت مسجد سلیمان با هدایت فراز کمالوند در ورزشگاه آزادی بازی کند.

آخرین بازی استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر با یک گل به سود قرمزهای پایتخت به پایان رسید اما آبی‌ها در جام حذفی برای دومین سال پیاپی رقیب سنتی را از پیش رو برداشتند و به فینال رفت. هر چند در بازی نهایی به فولاد باخت و نایب‌ قهرمان شد.

گفتنی است یکی از اعتراضاتی که به انتخاب این روز شده، به روز برگزاری و اول هفته بودن آن است.

چرا که حضور تماشاگران در ورزشگاه تا تاریخ برگزاری این دیدار، هنوز به تایید سازمان لیگ نرسیده و بسیاری از مخاطبان و بینندگان این برنامه نمی‌توانند به صورت مستقیم بازی را تماشا کنند.

در حالی که اکثر دیدارهای استقلال و پرسپولیس روز جمعه برگزار می‌شد، مشخص نیست چرا سازمان لیگ این بار شنبه را برای برگزاری دربی تهران در نظر گرفته است.

پایان پیام

خرید برنج ایرانی از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 252432 ساعت خبر : 10:09 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=252432
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات