دانلود آلبوم مسخ با بهترین کیفیت از گلونی

دانلود آلبوم مسخ با بهترین کیفیت از گلونی

این مجموعه در ۱۴ قطعه و از سوی موسسه فرهنگی هنری ماهور منتشر شد.

دانلود آلبوم مسخ

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی مسخ مجموعه‌ای است استثنایی؛ نخست از آن‌رو که آثار اجراشده در آن به آهنگسازانی معاصر و ناآشنا تعلق دارند که در پاره‌ای موارد حتی اثر خود را برای نوازنده، لیلی افشار، نگاشته‌اند.

دوم آنکه اجرای چنین قطعه‌هایی نمایانگر چالش و اقتدار نوازنده‌ای است که علاوه‌بر عرضه‌ آثار آهنگسازانی بیش‌وکم گمنام، مهارت و دانش خویش را نیز تحقق بخشیده است.

آخر آنکه گزینش این مجموعه برای اجرا از سوی لیلی افشار رخدادی است برانگیزنده و چه بسا آموزنده برای نوازندگان و دوستداران گیتار کلاسیک در ایران.

دانلود موسیقی و دانلود آهنگ جزو کلماتی هستند که هر روز و هر ساعت و هر دقیقه و هر ثانیه در اینترنت جست‌وجو می‌شوند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

لیلی افشار متولد تهران و از نوازندگان بزرگ گیتار کلاسیک در جهان است که برای چندین سال به عنوان بهترین نوازنده گیتار کلاسیک جهان انتخاب شده است.

او نخستین زن در جهان است که در رشته اجرای گیتار کلاسیک به درجه دکتری دست یافته و دکترای خود را از دانشگاه ایالتی فلوریدا دریافت کرده است و تا کنون جوایز زیادی را کسب کرده و اکنون استاد یکی از دانشگاه‌های آمریکاست.

سایر آلبوم‌های موسیقی را از این لینک دانلود کنید

پایان پیام

خرید چای ایرانی از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 253985 ساعت خبر : 7:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=253985
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات