سایه تیم ملی در زمین بود اما لبنان را برد

سایه تیم ملی در زمین بود اما لبنان را برد

تیم ملی ایران در آخرین دیدار دور رفت مرحله انتخابی به مصاف تیم ملی لبنان رفت که در پایان این بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود ایران به پایان رسید.

به گزارش گلونی این مسابقه در شرایطی برگزار شد که غیبت مهدی طارمی هم اردوی ایران و هم اردوی تیم ملی فوتبال لبنان را تحت تاثیر قرار داده بود.

ورزش‌سه نوشت: در این مسابقه ایران که از ۴ بازی گذشته، ۱۰ امتیاز کسب کرده بود و صدرنشین گروه بوده، و تلاش داشت با کسب برد، فاصله خود را با دیگر حریفان افزایش دهد و در سوی دیگر لبنان نیز که با کسب ۵ امتیاز از مسابقات گذشته، رتبه سوم را در اختیار داشت، امیدوار بود با یک تساوی به کار خود در این دور پایان بدهد.

سایه تیم ملی در زمین بود

بازی با حملات ایران آغاز شد و بیشترین مالکیت توپ از آنِ ملی‌پوشان ایران بود اما در نیمه اول، نتیجه آنطور که انتظار می‌رفت پیش نرفت و هیچ‌کدام از توپ‌ها به گل تبدیل نشد.

حملات ایران ادامه داشت تا این که در دقیقه ۳۷ ارسال بسیار بلند و مواج عباس عاصی مدافع راست تیم ملی فوتبال لبنان کمی آن‌طرف‌تر از تیرک دوم در شرایطی که بیرانوند به گمان اوت ایستاده بود، به سعد رسید و این بازیکن هم پس از کنترل بسیار خوب توپ، موفق شد دروازه بیرانوند را که اشتباهی شیرجه زده بود و زاویه موافق را خالی کرد، باز کند تا برخلاف پیش‌بینی‌ها این لبنان باشد که گل اول بازی را به ثمر رسانده است.

در نیمه دوم حملات دو تیم ادامه داشت و حتا ممکن بود روی اشتباه بیرانوند، تیم ملی ایران گل دوم را هم دریافت کند، اما با تعویض‌های اسکوچیچ در ده دقیقه پایانی حملات ایران افزایش پیدا کرد.

در حالی که تماشاگران امیدی به نتیجه بازی نداشتند، در دقیقه ۱+۹۰ سردار آزمون روی پاس وحید امیری که با پس از اشتباه مدافع حریف توانست با یک ضربه بیرون پا دروازه مطر را باز کند.

با توجه به ۵ دقیقه وقت اضافه، بازیکنان تیم ملی همچنان امید به پیروزی داشتند و به نتیجه مساوی رضایت ندادند.

در دقیقه ۹۵ احمد نوراللهی با شوت در محوطه جریمه توانست گل دوم تیم ملی ایران را به ثمر برساند.

بنابراین با توجه به عملکرد تیم ملی و موقعیت‌های از دست رفته، ایران با این برد ۱۳ امتیازی شد و در صدر گروه A ایستاد.

گفتنی است علیرضا جهانبخش با دریافت کارت زرد مقابل لبنان از بازی بعدی مقابل سوریه محروم شد.

پایان پیام

خرید زیتون از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 253080 ساعت خبر : 5:35 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=253080
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات