سریال تلویزیونی زیرخاکی راه پایتخت را می‌رود؟

سریال تلویزیونی زیرخاکی راه پایتخت را می‌رود؟

به گزارش گلونی سریال تلویزیونی زیرخاکی به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان در همان فصل نخست، با فضاسازی‌های قابل باور و روابط و ساختار کلامی شیرین و داستانی جذاب، بیننده را در انتظار قسمت بعد می‌کشاند.

فصل یکم این سریال اولین بار در رمضان سال نود و نه خورشیدی پخش شد، سپس به سبب استقبال مخاطب، فصل دوم آن نیز تولید و به تلویزیون رسید.

این شب‌ها شبکه یک تلویزیون ایران، فصل یک زیرخاکی را بازپخش می‌کند که همچنان شیرین است.

به نظر می‌رسد تلویزیون به دلیل فقر سریال مفرح که داستان خود را روان تعریف کند، دست به دامان زیرخاکی‌های خود شده است.

تلویزیون همین روند را با بازپخش همه فصول پایتخت به سرانجامی تلخ رساند؛ کسب سود مالی بالا از راه تبلیغات بازرگانی به قیمت قربانی کردن مجموعه‌ای پرخاطره که دیگر برای مردم جذابیت گذشته را ندارد.

آیا زیرخاکی نیز به سرنوشت پایتخت دچار می‌شود؟

زیر خاکی سه

این روزها خبر تولید سریال زیر خاکی سه برای پخش در نوروز هزار و چهار صد و یک به گوش می‌رسد که در صورت تداوم جذابیت فصل یک و تا اندازه‌ای فصل دو، شب‌های خوبی را برای بیننده خواهد ساخت.

گفتنی است سریال تلویزیونی زیرخاکی، به استناد گزارش رادیو و تلویزیون رسمی کشور توانست عنوان پر بیننده‌ترین سریال رمضانی سال ۱۳۹۹ را از آن خود کند.

مجموعه‌ای به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری که مخاطب با آدم‌های اصلی‌اش از قبیل فریبرز، همسرش، خانم مسن کم‌شنوای صاحب‌خانه و برادر فریبرز، انس گرفت و همراه شد.

درباره سریال زیرخاکی بیشتر بخوانید

نقد سایر سریال‌ها را بخوانید

پایان پیام

نویسنده: نیما نعمتی زاده

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 250730 ساعت خبر : 9:01 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=250730
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات