سریال هجوم و اثری ‌آخرالزمانی

سریال هجوم و اثری ‌آخرالزمانی

 توجه کنید که احتمال لو رفتن داستان وجود دارد

به گزارش گلونی اگر در شب‌های پاییزی به دنبال دیدن اثری تخیلی و هیجانی هستید، پیشنهاد ما به شما تماشای سریال هجوم است.

هجوم (Invasion) یک مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی آمریکایی است که توسط سیمون کینبرگ و داوید ویل ساخته و از ۲۲ اکتبر ۲۰۲۱ منتشر شده است.

از بازیگران این سریال آمریکایی می‌توان به گلشیفته فراهانی در نقش انیشا ملک، شامیر اندرسون در نقش تروانته وارد، کوتسونا شیئوری در نقش میتسوکی یاماتو، فایرز نصار در نقش احمد مالک، سم نیل در نقش کلانتر جان بل تایسون و … اشاره کرد.

داستان سریال هجوم، حدوث اتفاقات غیر طبیعی در چندین جغرافیای متفاوت در جهان است که هرکدام به نوعی زندگی عادی افراد ساکن آن منطقه را تحت شعاع قرار می‌دهد.

در قسمت‌های ابتدایی هجوم بیننده به‌ طور پراکنده شاهد قسمتی از زندگی شخصیت‌هایی می‌شود که هرکدام با قصه و مشکلات مختص به خود در حال زندگی‌اند و درست در بزنگاه‌های زندگی هر یک، اتفاقات محیرالعقولی رخ می‌دهد که ابعاد تخریب و نابودی آن به شدت وسیع و ترسناک است.

در ابتدا شاید بیننده با این سبک روایت( تعدد شخصیت‌ها و ناموزون بودن جغرافیای قصه‌ها) ارتباط نگرفته و برای تماشای ادامه آن تهیج نشود، اما باید گفت اینگونه بیان روایت نیز در خدمت ماهیت اثر است که اقتضا می‌کند نوع بیان داستان همچون مضمون تخیلی سریال، فراعادی و پیچیده باشد و تعلیق محتوا را بالا ببرد.

قصه‌های سریال هجوم شاید متفاوت به نظر برسند اما نقطه اشتراک تمام آنان حضور شخصیتی مقاوم و متمایز با بقیه است که در مواجهه با این اتفاقات به گونه‌ای خاص عمل می‌کند.

در اوکلاهاما، کلانتر پرسابقه شهر در آستانه جشن بازنشستگی، در نیویورک انیشا مالک حین پی‌بردن به خیانت همسرش، در افغانستان شامیر اندرسون در زمان خدمت در نیروی دریایی و …، فاجعه‌ای جهانی برای آنان آشکار شده که نامشخص بودن منشأ ظهور و بروز آن، بحران اصلی اثر را به پیش می‌برد، درست همانطور که در خلاصه این سریال آمده است: «تهاجم بیگانگان از طریق دیدگاه‌های مختلف افراد مختلف در قاره‌های مختلف در سراسر جهان دیده می‌شود.»

این سریال را می‌توانید از فیلیمو تماشا کنید.

نقد سایر فیلم‌های داخلی و خارجی را در این لینک بخوانید.

پایان پیام

نویسنده:  هانیه شریعتی

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 252915 ساعت خبر : 9:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=252915
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات