عملیات نجات ۷ کوهنورد توسط هلال احمر در ارتفاعات دنا

عملیات نجات ۷ کوهنورد توسط هلال احمر در ارتفاعات دنا

تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در حین صعود به ارتفاعات دنا جهت نجات جان تیم کوهنوردی گرفتار شده در برف و کولاک هستند.

عملیات نجات ۷ کوهنورد توسط هلال احمر در ارتفاعات دنا

به گزارش گلونی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سید امان‌لله جهانبین مدیرعامل این جمعیت از گرفتار شدن یک تیم هفت نفره کوهنوردی در ارتفاعات دنا خبر داد و گفت: «طی تماس تلفنی با شماره ۱۱۲ کشیک امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مبنی بر گرفتار شدن ۷ نفر کوهنورد اهل استان فارس در ارتفاعات قله دنا بلافاصله اولین تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان دنا به طرف محل گرفتار شدن کوهنوردان حرکت کرده و در حین صعود به ارتفاعات قله دنا هستند».

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: «طی ارتباط برقرار شده از طریق پیامک و تماس تلفنی توسط فرمانده تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان دنا با اعضای گروه کوهنوردی گرفتار شده در بخشی از ارتفاعات دنا به نام کل خرمن وهمچنین ارتباط با رئیس هیئت کوهنوردی استان فارس خوشبختانه هر ۷ نفر کوهنورد در صحت و سلامت کامل به سر می‌برند و در حال اجرای کمپینگ و برپایی چادر در همان منطقه جهت شب‌مانی تا رسیدن تیم امداد و نجات هلال احمر هستند».

اولین تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان دنا در حال حاضر در ارتفاعات منطقه تنگ نول در حین صعود به محل (کل خرمن) است.

جهان‌بین گفت: «تیم دوم امداد و نجات کوهستان نیز به جهت پشتیبانی در پایگاه امداد و نجات کوهستان شهرستان دنا مستقر شده است و آماده انجام عملیات بوده تا با تمام توان و به سرعت عملیات امداد نجات به حول و قوه الهی به پایان رسد».

مدیرعامل جمعیت هلال احمر در پایان اظهار کرد: «ارتفاع منطقه‌ای که این تیم به دلیل برف و کولاک در آن گرفتار شده است نزدیک به ۴۰۰۰ متر است».

پایان پیام

خرید کتاب از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 253286 ساعت خبر : 8:30 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=253286
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات