ثبت نام ناشران در اولین نمایشگاه مجازی کتاب استانی در سال ۱۴۰۰

ثبت نام ناشران در اولین نمایشگاه مجازی کتاب استانی در سال ۱۴۰۰

ناشران سراسر کشور برای حضور در اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان می‌توانند از شنبه ۲۹ آبان نسبت به ثبت‌ نام اقدام کنند.

به گزارش گلونی به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، اولین نمایشگاه مجازی‌ کتاب استان اصفهان با حضور ناشران سراسر کشور از ۲۰ آذر تا  ۲۶ آذر ماه به مدت هفت روز برگزار خواهد شد.

خانه کتاب و ادبیات ایران با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان را در سال جاری برگزار خواهد کرد.

ناشران سراسر کشور می‌توانند از ۲۹ آبان ماه تا ۷ آذر ماه ۱۴۰۰ برای ثبت‌ نام در اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان به پایگاه اینترنتی خانه کتاب و ادبیات ایران مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، سال گذشته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی یافتن راهی برای حمایت از ناشران و بازار کتاب کشور با استفاده از تجربیات حضور در نمایشگاه‌های مجازی برگزار شده توسط دیگر کشورها نظیر نمایشگاه بزرگ کتاب فرانکفورت، نمایشگاه کتاب ایران را به شکل مجازی از اول تا دهم بهمن برگزار کرد.

 در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، بیش از یک هزار ناشر حضور داشتند و بیش از ۱۰۰ هزار عنوان کتاب برای عرضه در سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران ارائه شد. همچنین ۱۸۰ ناشر خارجی با ۲۰ هزار عنوان کتاب و ۱۴۲ نهاد فرهنگی و آژانس ادبی در بخش رایت‌سنتر نیز در این نمایشگاه حضور داشتند.

هزینه ارسال کتاب‌ها نیز از سوی شرکت پست جمهوری اسلامی برای همه مخاطبان رایگان اعلام شده بود.

پایان پیام

خرید برنج ایرانی از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 253915 ساعت خبر : 6:47 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=253915
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات