پیش بینی هوا و بارش باران در روزهای آینده

پیش بینی هوا و بارش باران در روزهای آینده

به گزارش گلونی هشدار زرد به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی را ایجاد کند.

هشدار زرد رنگ برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد، داشته باشند.

از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می‌گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی را بیندیشند.

پیش بینی هوا

زمان شروع: پنج‌شنبه ۱۴۰۰/۰۸/۱۳

زمان پایان: شنبه ۱۴۰۰/۰۸/۱۵

نوع مخاطره: بارش شدید باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و در نواحی با اقلیم سرد و ارتفاعات بارش برف

منطقه اثر:

پنج‌شنبه ۱۴۰۰/۰۸/۱۳: گیلان، مازندران، گلستان، تهران، قم، قزوین، البرز، مرکزی، نیمه غربی اصفهان، شمال غرب یزد، شمال فارس، غرب و شمال سمنان.

جمعه ۱۴۰۰/۰۸/۱۴: گیلان، مازندران، گلستان، نیمه غربی اصفهان، تهران، قم، البرز، قزوین، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، شمال فارس، نیمه غربی یزد، ارتفاعات کرمان، شمال و غرب سمنان.

شنبه ۱۴۰۰/۰۸/۱۵: قزوین، البرز، تهران، قم، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، نوار غربی یزد، ارتفاعات کرمان، شمال فارس، غرب و شمال سمنان.

اثر مخاطره: آبگرفتگی معابر، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و جاری شدن روان آب در مسیل‌ها، لغزندگی جاده‌ها توام با کاهش دید، مه آلودگی تاخیر یا احتمال لغو پروازها، احتمال برخورد صاعقه، کولاک برف در مناطق کوهستانی و سردسیر.

توصیه: اجتناب از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، اجتناب از فعالیت‌های کوهنوردی، پرهیز از سفرهای غیر ضروری و در صورت نیاز در تردد جاده‌ای به همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه در هنگام عبور از گردنه‌های برفگیر، بازگشایی آبروهای درون شهری و دهانه پل‌ها، آمادگی راهداری برای بارش برف در گردنه‌ها و تمهیدات لازم جهت جابجایی عشایر کوچ رو.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 251851 ساعت خبر : 9:16 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=251851
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات