پیک کرونا، دوز و سویه

پیک کرونا، دوز و سویه

به گزارش گلونی کرونا از بزرگان خانواده هر یک از ما ایرانیان محسوب می‌شود و احترام به وی واجب است.

ما توانستیم با همت عالی به پیک هشتصد کرونا برسیم.

این در حالی‌است که سایر کشورها حتی نتوانستند به پیک پانصد هم برسند و این نشان از بی‌عرضگی و غیرمتحد بودن مردم آنها دارد.

قرار بر آن است به محض رسیدن به پیک هزارم، جشن ملی بزرگی برگزار شود و یک روز از ۳۶۵ روز سال را  به نامِ نامی کرونا نامگذاری کنند.

پر واضح است که همزمان با رشد بی‌نظیر پیک‌ها، دوزهای جدیدی برای واکسن‌ها در نظر گرفته شدند.

از همان سال که دوز سوم به عنوان دوز بوستر شناخته شد تا هفته پیش که آخرین دوز با نام «دوز خیلی تقویت‌کننده شگفت‌انگیز اسپشال از نوع اکسترا پلاس» به همه هموطنان به صورت آنلاین تزریق شد، صد و پنجاه شرکت تولیدکننده جدید واکسن در کشور تأسیس شدند.

البته از این صد و پنجاه شرکت ثبت شده فقط دو مورد باقی ماندند که یکی از آنها ۹۹/۹۹ درصد بازار را در اختیار دارد و باقی بازار هم در دست آن یکی است.

متأسفانه به همان میزان که ما واکسن می‌سازیم، کرونا هم سویه‌های جدیدش را رو می‌کند.

پیک کرونا، دوز و سویه

سویه آخر آن که حدود ۵ دقیقه پیش در گواتمالا شناسایی شد، «انتگرال گاما ضربدر تانژانت دلتا» نامگذاری شد.

سازمان ملل متحد در یک همکاری عظیم با سازمان بهداشت جهانی سعی کردند برای جلوگیری از ایجاد سویه‌های جدید، یک انتخابات جهانی برگزار کنند و از تمام مردم دنیا بپرسند: «آیا کرونا حق دارد سویه جدید بیاورد؟»

متأسفانه رأی خود کرونا که بسیار قدرتمندتر از رأی تمام مردم زمین و سایر کرات منظومه شمسی بود، در این همه‌پرسی در نظر گرفته نشد.

بنابراین کرونا در یک اقدام بچگانه، لج کرد و این بار به جای سویه جدید، برادر بزرگترش، پرّونا را آورد برای دعوا که بسیار وقیح و پرو بود.

پرونا در هر ثانیه دو سویه جدید تولید می‌کرد. خلاصه آن قدر پروبازی درآورد که خود کرونا هم از کارهای او خجالت می‌کشید و رفته رفته کار به جایی رسید که منکر هرگونه نسبتی با وی شد.

در دنیای ویروس‌ها برای تعیین پادشاه ویروس‌ها رأی‌گیری انجام شد و خوشبختانه از بین دو کاندید اصلی (کرونا و پرونا)، کرونای عزیزمان در رأی‌گیری الکترال، رأی بیشتر ایالت‌ها را کسب کرد و پیروز شد.

به این ترتیب ما به همان زندگی آرام و بی‌دغدغه با کرونا ادامه دادیم.

هر از چند گاهی، کرونا برای ایجاد هیجان و جلوگیری از زندگی یکنواخت، از سویه جدیدی رونمایی می‌کرد و ما هم متناسب با آن، اول پیک جدید را بازگشایی می‌کردیم و بعد از آن به سمت تولید واکسن جدید می‌رفتیم.

روزی هزار بار هم سجده شکر به جا می‌آوریم که کرونا پیروز میدان شد. البته شایعاتی وجود دارد که پرونا کمر به قتل کرونا بسته.

ضمن آرزوی سلامتی برای کرونای عزیز، امیدواریم تمام نقشه‌های ظالمانه ویروس منحوس پرونا نقش بر آب گردد.

سایر آثار نویسنده را بخوانید

پایان پیام

نویسنده: یاسمن سعادت

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 250350 ساعت خبر : 8:54 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=250350
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات