کارگران زیر آوار ماندند و یک نفر کشته شد

کارگران زیر آوار ماندند و یک نفر کشته شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت در حادثه ریزش داربست فلزی سیلوی گندم و محبوس شدن ۱۳ کارگر زیر آوار این داربست خبر داد.

امدادرسانی در حادثه ریزش داربست فلزی در قزوین باعث مصدومیت ۱۲ نفر و کشته شدن یک کارگر شد.

به گزارش گلونی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین؛ حسن آصفی در تشریح این حادثه گفت: «ساعت ۱:۲۳ بامداد امروز شنبه ۲۹ آبان‌ماه ۱۴۰۰، حادثه ریزش آوار داربست فلزی سیلوی گندم در حال ساخت، به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر قزوین، اعلام و بلافاصله نیروهای امدادی اعزام شدند».

وی افزود: «تیم‌های امدادی پایگاه‌های جاده‌ای آبگرم و آوج، پایگاه‌های جاده‌ای نرجه و رحیم‌آباد تاکستان، پایگاه جاده‌ای دانسفهان بویین زهرا و دو تیم واکنش سریع از مرکز استان در این حادثه امدادرسانی کردند».

آصفی گفت: «در این حادثه، کارگران در سیلوی گندم در حال احداث در روستای لک، دچار حادثه شده و در پی ریزش داربست فلزی به کانال، ۱۳ نفر زیر داربست ماندند که یک نفر از آنها جانش را از دست داد و ۱۲ نفر هم زیر آوار محبوس شدند».

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: «عملیات امدادرسانی در این حادثه ساعت ۶ صبح امروز، ۲۹ آبان‌ماه، با همکاری نهادهای خدمات‌رسان و رهاسازی ۱۲ مصدوم گرفتار در زیر آوار و انتقال به مراکز درمانی توسط آمبولانس‌های جمعیت و اورژانس به پایان رسید».

همچنین این حادثه یک فوتی داشت که پس از رهاسازی و خروج از سیلو به مراجع قضایی و انتظامی تحویل شد.

۲ عملیات در رودسر؛ یک نفر زنده و یک پیکر پیدا شد

عملیات نجات ۷ کوهنورد

پایان پیام

خرید عروسک از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 254413 ساعت خبر : 3:02 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=254413
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات