کتاب صوتی شازده کوچولو را از گلونی دانلود کنید

کتاب صوتی شازده کوچولو را از گلونی دانلود کنید

این مجموعه با نوشته آنتوان دو سنت اگزوپری و تنظبم ایرج گرگین تولید و منتشر شده است.

کتاب صوتی شازده کوچولو

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی در توضیحات اثر آمده است: «ایرج گرگین یک ساله بود وقتی سقوط هواپیمای اگزوپری در صحرای آفریقا، جرقه نوشتن پرفروش ترین کتاب فرانسوی تاریخ را در ذهنش روشن کرد و ایرج ۹ ساله بود وقتی «شازده کوچولو» منتشر شد.

حالا شاهکار اگزوپری پیر شده و ایرج گرگین درگذشته، اما «شازده کوچولو»یی که نویسنده فرانسوی نوشته و روزنامه نگار ایرانی خوانده، هنوز هم می‌تواند شنونده را به رویای شیرین روباه و مار و گل سرخ و سیارک ب ۶۱۲ ببرد.

«شازده کوچولو» به رغم نام کودکانه اش، داستانی فلسفی و مناسب بزرگسالان است.

ماجرا ظاهرا آشنایی ساده خلبان حادثه دیده و مسافری از اخترکی دور است، اما آنچه در پسِ آن می گذرد، طرحی انسانی از همه دغدغه‌های مهم زندگی بشر است: دوستی، عشق، وطن، وفاداری و … .

دغدغه‌هایی که پسرک کوچک و خلبان هیچ یک جوابی قطعی برای آن ندارند، اما پرسش‌های خود را، با صدای خیال انگیز ایرج گرگین، آنقدر صادقانه با مخاطب در میان می‌گذارند که این سوال، شاید خود جواب باشد.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

همچنین تولید و نشر کتاب صوتی فرصتی مناسب برای علاقه‌مندان به شعر و ادبیات است تا بتوانند در کنار امور روزمره، مباحث مورد علاقه خود را دنبال کنند.

سایر کتاب‌های صوتی را از این لینک مشاهده کنید

پایان پیام

خرید محصولات عشایری از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 252707 ساعت خبر : 9:45 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=252707
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات