کتاب صوتی غزل ایتالیایی از محمدحسن ارجمندی را دانلود کنید

کتاب صوتی غزل ایتالیایی از محمدحسن ارجمندی را دانلود کنید

این مجموعه اثری است با ترانه‌ها و صدای محمدحسن ارجمندی.

کتاب صوتی غزل ایتالیایی

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی به نقل از وبسایت شخصی این هنرمند، کتاب گویای غزل ایتالیایی، کتاب صوتی دفتر غزل اقرارها سروده محمدحسن ارجمندی است که انتشارات کتاب ارج و نشر صوتی کتاب ارج این کتاب‌ها را به چاپ رسانده‌اند.

نسخه چاپی این اثر با عنوان «اقرارها» در بهار ۱۴۰۰ منتشر شد و اکنون در آغازین روزهای پاییز۱۴۰۰ نسخه گویای این اثر با صدای شاعر مجوز گرفته و منتشر شده است.

گفتنی است این آلبوم دربردارنده ۵۰ تراک با موسیقی‌های برگزیده استاد فقید انیو موریکونه است.

محمدحسن ارجمندی در مقدمه کتاب گویای غزل ایتالیایی با اشاره به دلبستگی‌ زیادش به آثار موسیقیدان بزرگ ایتالیایی «انیو موریکونه» که ریشه در کودکی او دارد، او این کتاب را به استاد موریکونه تقدیم کرده و  چنین گفته است:

«اسم این کتاب گویا را به یاد استاد فقید موریکونه، غزل ایتالیایی نهادم که پیوندی باشد بین غزل فارسی و موسیقی‌های ایتالیایی او.

موسیقی زمینه تمام تراک‌های این کتاب گویا از آثار استاد موریکونه و آغازین آن موسیقی متن سریال مارکوپولو است همان که غزل اقرارها را بر بستر آن خواندم.

موسیقی‌های موریکونه سرشار از احساس است. احساسی که تو را از زمین جدا و آسمانی‌ات می‌کند.

یکی دیگر از دلایل انتخاب آثار استاد موریکونه برای زمینه خوانش‌های کتاب گویا غزل ایتالیایی علاوه بر عرض اردات به ساحت این استاد و تشکری هرچند اندک به خاطر لذت‌های شنیداری که در تمام این‌سال‌ها در من برانگیخت، نزدیکی حال و هوای موسیقی‌های او با موسیقی ایرانی است.

ایتالیایی‌ها شباهت‌ها و قرابت‌های بسیاری با ما ایرانی‌ها دارند از رنگبندی پرچم‌هایمان گرفته تا رنگ‌بندی چهره‌ها و احساسی بودن مردمانمان.

شاید این اثر پیوندی باشد بین ادبیات ایران و موسیقی ایتالیا. پس درود بر ایران و درود بر ایتالیا».

سایر کتاب‌های صوتی را از این لینک مشاهده کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 251508 ساعت خبر : 10:45 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=251508
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات