گلونی

آلودگی هوای شهرها ادامه دارد، غرب کشور بارانی می‌شود

آلودگی هوای شهرها ادامه دارد، غرب کشور بارانی می‌شود

آلودگی هوای شهرها ادامه دارد، غرب کشور بارانی می‌شود

آلودگی هوای شهرها ادامه دارد، غرب کشور بارانی می‌شود

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه امروز (۱۶ آذر) و فردا (۱۷ آذر) در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است گفت: «در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت و انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود».

به گزارش گلونی صادق ضیاییان در گفت‌و‌گو با ایسنا افزود: «امروز (۱۶ آذر) در بعضی ساعات در شرق و جنوب شرق کشور سرعت وزش باد افزایش خواهد یافت».

وی در ادامه گفت: «بعدازظهر چهارشنبه (۱۷ آذر) با ورود سامانه بارشی در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه و پنج‌شنبه (۱۸ آذر) در استان‌های کردستان، کرمانشاه، زنجان و برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، همدان، قزوین و ارتفاعات تهران و البرز وقوع رگبار باران، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف همراه با کولاک پیش‌بینی می‌شود».

آلودگی هوای شهرها ادامه دارد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: «جمعه (۱۹ آذر) در برخی مناطق مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش پراکنده رخ می‌دهد».

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، شنبه (۲۰ آذر) در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است. از این رو افزایش غلظت آلاینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت انتظار می‌رود».

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: «آسمان تهران فردا (۱۷ آذر) نیمه‌ابری تا ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۱۸ آذرماه) قسمتی ابری و غبارآلود و در آخر وقت وزش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود».

ضیاییان در پایان گفت: «طی امروز و فردا (۱۶و ۱۷ آذرماه) بندرعباس با دمای ۳۰ و ۲۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و ارومیه با دمای ۹ و ۱۱ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند».

پایان پیام

خرید برنج ایرانی از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل