گلونی

تک آهنگ دنیای من از آلبوم رویای من منتشر شد

تک آهنگ دنیای من از آلبوم رویای من، اثر ویحک سهراب منتشر شد

تک آهنگ دنیای من از آلبوم رویای من، اثر ویحک سهراب منتشر شد

تک آهنگ دنیای من از آلبوم رویای من، اثر ویحک سهراب منتشر شد

تک آهنگ و موزیک ویدیوی «دنیای من» از نخستین آلبوم رسمی ویحک با عنوان «رویای من» منتشر شد.

به گزارش گلونی ویحک سهراب حقیقت با نام هنری «ویحک»، نخستین قطعه از آلبوم رسمی خود را با مدیریت هنری و موسیقی فهام گوهری منتشر کرد و هم‌زمان موزیک ویدیوی این اثر به کارگردانی محمد دارایی پیش روی بینندگان و علاقه‌مندان موسیقی قرار گرفت.

ترانه قطعه «دنیای من» را سوفیا رحیمی نوشت.

این قطعه در قالب موسیقی پاپ، توسط فهام گوهری آهنگسازی و تنظیم‌شده و فرزاد رضایی علاوه بر نوازندگی ساز گیتار الکتریک، وظیفه میکس و مستر کار را به‌صورت مشترک با فهام گوهری بر عهده داشته و بابک ریاحی پور (گیتار باس) از دیگر نوازندگان این اثر بوده است.

تک‌آهنگ دنیای من

https://dl.golvani.ir/music/Vihak-%20Donyaye%20Man.mp3?_=1

دانلود کنید

فهام گوهری مدیر هنری آلبوم «رویای من» درباره حال و هوای نخستین قطعه این آلبوم بیان کرد: «قطعه «دنیای من» با مفاهیمی جهان‌شمول، از آرزوها، رویاها و دیدگاه‌های یك انسان صلح‌دوست صحبت می‌كند و ترانه اثر؛ اندیشه‌های جهانی و نگاه ضد جنگ و صلح‌طلب دارد و منزجر از تبعیض و ترس است.

ملودی این قطعه در مینور نوشته و در فضای موسیقی پاپ دهه ٨٠ میلادی تنظیم‌شده و میكس و صدادهی موسیقی به‌گونه‌ای است كه گویی موسیقی را در میان صحرایی بزرگ می‌شنوید».

نماشای گلونی را دنبال کنید

این آهنگساز و تنظیم‌کننده، نخستین قطعه آلبوم را اثری برای بیان صلح و دوستی خواند و افزود: «خواننده با جمله «رویای من دنیای بی‌مرزه» از همان ابتدا به بیان رویاهایش می‌پردازد و از آرمان‌شهری سرشار از عشق و دوستی صحبت می‌کند که در آن، جایی برای ترس و تبعیض وجود ندارد.

دراین‌بین گروه كرال او را در بزنگاه‌های كلامی همراهی می‌كنند.

«فریاد» آخرین کلمه شعر این آهنگ است که خواننده به‌طور هوشمندانه‌ای، آن را در بالاترین نت ملودی خود می‌خواند. ساختار موسیقی به‌گونه‌ای است كه خواننده تمام ترانه را به‌طور پیوسته اجرا می‌كند و وقفه‌ای در بیان رویاهایش نمی‌اندازد».

وی در پایان درباره تفکر نوازندگی‌ها در این اثر گفت: «شروع موسیقی با اجرای گیتار الکتریک در فضایی خلوت و با همراهی ساز ارگن بوده كه به شنونده فرصتی برای توجه و تفکر می‌دهد.

در ادامه ساز درامز، بیانگر آغاز پیمودن راه و حرکت به سمت رویاهاست. در بخش پایانی، موسیقی با سولوی گیتار الكتریك دوباره به فضای پرسشگر و تفكر برانگیز بازمی‌گردد و نت‌های تکرارشونده ساز ارگن ادامه‌دهنده تفکراتی است که خواننده آن را بیان کرده و آخرین نتی که از گیتار الكتریك شنیده می‌شود بیانگر نهیبی برای اتفاقی مجهول و غیرمنتظره است به‌گونه‌ای كه گویی موسیقی و پیام آن همچنان ادامه دارد».

تک آهنگ و موزیک ویدیوی «دنیای من» از آلبوم «رویای من» به خوانندگی ویحک و مدیریت هنری فهام گوهری از طریق وب‌سایت‌های معتبر موسیقی در دسترس علاقه‌مندان قرارگرفته است.

تک آهنگ دنیای من از آلبوم رویای من دارای شماره مجوز ۷۳۴-۱۴۰۰ و شماره کتابخانه ملی و۲۴۱۵۱ است و موزیک ویدیوی دنیای من دارای شماره مجوز ۲۱۰۰/۲۱۱۶/۹/۱۴۰۰ از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

پایان پیام

خرید کتاب از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل