گلونی

جدول لیگ تغییر کرد؛ سپاهان صدرنشین شد!

جدول لیگ تغییر کرد؛ سپاهان صدرنشین شد!

جدول لیگ تغییر کرد؛ سپاهان صدرنشین شد!

جدول لیگ تغییر کرد؛ سپاهان صدرنشین شد!

باشگاه گل‌گهر مدعی شد که مسئول روابط بین الملل فدراسیون (خانم اسدی) شخصا از فدراسیون گابن استعلام گرفته است و قانونی بودن این بازیکن را تایید کرده است. باشگاه سیرجانی مدعی شد با توجه به اینکه تمام استعلام ها مستقیما توسط فدراسیون فوتبال گرفته شده و آنها هیچ دخالتی در این رابطه نداشته‌اند قطعا به مراجع قضایی بالانر و فیفا شکایت خواهند کرد.

مدرک باشگاه گل گهر درباره بازیکن گابنی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره شکایت‌های صورت گرفته در خصوص بازیکن اهل گابن باشگاه گل‌گهر سیرجان صادر کرد.

به گزارش گلونی  از شکایت برخی تیم‌های لیگ برتری (استقلال- سپاهان – پیکان) از گل‌گهر سیرجان به دلیل بازی بازیکن گابنی، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نتایج این بازی‌ها را ۳ بر صفر به سود حریف این تیم اعلام کرد.

گل‌گهر سیرجان نیز با جریمه هفتصد میلیون تومانی مواجه شد. مدیران باشگاه گل گهر سیرجان می‌توانند برای پیگیری این حکم ظرف هفت روز، شکایت خود را در کمیته استیناف ثبت کنند.

جدول لیگ تغییر کرد؛ سپاهان صدرنشین شد!

در خبری که فدراسیون فوتبال منتشر کرده است آمده است:

مدارک مرتبط با سوابق بازیکنان خارجی کاملاً به عهده باشگاه‌هاست و این مقررات به وضوح بیانگر مسئولیت مطلق باشگاه‌ها در خصوص اسناد ابرازی جهت ثبت نام بازیکنان معرفی شده بوده و بر این اساس دفاعیات باشگاه طرف شکایت در خصوص عدم توجه مسئولیت به این باشگاه به دلیل صدور کارت بازی پس از تایید اموربین الملل فدراسیون غیر موجه تشخیص داده می‌شود.

فلذا بنا به جهات مذکور و سایر قراین و امارات موجود در پرونده تخلفات انتسابی به باشگاه گل‌گهر سیرجان مبنی بر استفاده از بازیکن غیر مجاز در مقابل تیم‌های شاکی و نیز ارائه مدارک مجعول جهت ثبت نام بازیکن آقای اریک بابو باگناما بوکوم به سازمان لیگ فوتبال محرز و مسلم تشخیص و مستند به بندهای الف و ب از بند 1 ماده 61 مقررات انضباطی مصوب 1397 و ماده 70 این مقررات ضمن بازنده اعلام نمودن تیم گل‌گهر سیرجان با نتیجه سه بر صفر در هر سه مسابقه مورد شکایت، به پرداخت مبلغ هفت میلیارد ریال جریمه نقدی و بازیکن غیر مجاز نیز به سه ماه محرومیت از حضور در کلیه مسابقات فوتبال و نیز پرداخت مبلغ دو میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردند. بدیهی است فعالیت فوتبالی بازیکن موصوف در قلمرو کشور جمهوری اسلامی ایران منوط به رعایت تشریفات قانونی خواهد بود.

رأی صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی نزد کمیته استیناف است. ضمناً پرونده در خصوص شناسایی و اتخاذ تصمیم نسبت به جاعل و سایر اشخاص مرتبط مفتوح خواهد بود.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل