گلونی

دانلود آلبوم بخوان اثری از بابک بوبان

دانلود آلبوم بخوان اثری از بابک بوبان

دانلود آلبوم بخوان اثری از بابک بوبان

دانلود آلبوم بخوان اثری از بابک بوبان

این مجموعه در پنج قطعه و از سوی نشر نغمه هزاردستان منتشر شد.

دانلود آلبوم بخوان

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی آلبوم «بخوان» اثری آوازی در موسیقی ایرانی است که خوانندگی و آهنگسازی آن را بابک بوبان انجام داده است.

ترانه‌های این آلبوم همگی از سروده‌های نیما یوشیج هستند و سرور زرهگر قطعات را برای سولوهای بادی و سازهای زهی تنظیم کرده است.

این آلبوم پنج آهنگ دارد که «در نخستین ساعت شب»، «مهتاب»، «ماخ اولا»، «در شب سرد زمستانی» و «بخوان ای همسفر با من» نام دارند.

ناصر رحیمی، علیرضا خورشیدفر، داوود منادی، پویا خوش آهنگ، سینا جهان آبادی، علی جعفری پویان، حسن فراهانی، محمدحسین پورمعین و مسعود تاجیک با فلوت، اُبوا، کلارینت، ترومپت، ویولن، ویولا، ویولنسل و کنترباس در این آلبوم به نوازندگی پرداخته‌اند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

«بابک بوبان» متولد ۱۳۵۰ در تهران کارشناس زبان و ادبیات انگلیسی و کارشناس ارشد زبان شناسی است.

او برای فراگیری ساخت تصنیف نزد استاد «محمدرضا شجریان» رفت.

او تاکنون اجراهای متعددی از آثار خود را به صحنه برده است که از آن میان می‌توان «یاد نیما» در تالار رودکی به همراه «ارکستر زهی تذرو»، اجرای موسیقی آوازی و سازی با شعر نو، «شب سنتور» فرهنگسرای ارسباران و کنسرت «حمایت از کودکان زلزله‌زده‌ آذربایجان» را نام برد.

همچنین با ساز دیوان و همراهی شعرهای نیما قطعات آوازی خود را به صحنه برده است. او در زمینه بررسی کوک و ساختمان سنتور فعالیت دارد و سنتور هشت‌خرکِ سه‌سیم از نتایج آن است.

سایر آلبوم‌های موسیقی را از این لینک دانلود کنید

پایان پیام

خرید برنج ایرانی از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل