گلونی

رفتار نامتعارف مامور مترو و لزوم مدیریت پرسنل

رفتار نامتعارف مامور مترو و لزوم مدیریت پرسنل

رفتار نامتعارف مامور مترو و لزوم مدیریت پرسنل

رفتار نامتعارف مامور مترو و لزوم مدیریت پرسنل

به گزارش گلونی فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که مامور مترو در مواجهه با خانمی که از مسئله پیش آمده در مترو فیلم می‌گیرد، رفتار نامتعارفی نشان می‌دهد.

این مامور می‌گوید فیلمبرداری در مترو ممنوع است و حتی بعد از آنکه خانم می‌گوید خبرنگار است، به رفتار نادرست خود ادامه می‌دهد.

مامور مترو درحالی از ممنوعیت فیلمبرداری در مترو داد سخن می‌دهد که امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران مسابقات عکس و چند رسانه‌ای را با عناوین مختلف در ارتباط بین مردم و مترو برگزار کرده است.

به اعتبار فراخوان مسابقات مختلف فرهنگی و هنری عکاسی و فیلمبرداری در متروی تهران و ایستگاه‌هایش ممنوع نبوده و نیست، پس آن مامور برای رفتار بی‌ادبانه خود، توجیه قانونی قانع‌کننده‌ای ندارد.

در چنین برخوردهایی که اتفاقا با سرعت در فضای مجازی بازنشر می‌شوند، لزوم آموزش کارکنان و پاسخگویی ارگان‌ها در مقابل شهروندان بیش از هر مسئله‌ای به چشم می‌آید.

رفتار نامتعارف مامور مترو

نماشای گلونی را دنبال کنید

در پیشامد اخیر محسن محمدیان مدیر روابط عمومی متروی تهران در خصوص مشکل ایجاد شده در خط ۴ متروی تهران اعلام کرد: «این اتفاق به دلیل ایجاد مشکل فنی برای یکی از قطارهای خط ۴ در ایستگاه تئاتر شهر ایجاد شده بود که منجر به توقف این قطار و همچنین اختلال در تردد دیگر قطارها در ایستگاه‌های این خط شد».

وی با اشاره بر ازدحام شهروندان و مشکلات ایجاد شده در ایستگاه دروازه شمیران نیز عنوان کرد: «متاسفانه شاهد تجمع زیاد جمعیت در ایستگاه دروازه شمیران و معطلی شهروندان بودیم که دلیل این امر خرابی همان رام قطار در ایستگاه تئاتر شهر بود».

اگر ترافیک و مسافت طولانی بین مبدا و مقصد بسیاری از مردم را به استفاده از مترو سوق می‌دهد، و شرکت بهر‌ه‌برداری از مترو می‌داند به سختی توان پاسخگویی به تردد این حجم از مسافر را دارد، باید به کلافگی و سردرگمی شهروندانی که در ایستگاه‌های مترو معطل می‌شوند، احترام بگذارد.

اگر از رفتار قبلی مامورانش عذر نمی‌خواهد، دست کم باید مامورانش را طوری آموزش دهد که با شهروندان که مالیات‌دهنده و ولی‌نعمت اصلی کارکنان شهرداری‌ها محسوب می‌شوند، محترمانه و مطابق شان عضوی از یک جامعه متمدن اسلامی و ایرانی، رفتار کنند.

ویدئوهای مختلفی که در زمان های مختلف از برخورد بین شهروندان و ماموران مترو منتشر شده‌ است نشان می‌دهد که هرچه سریع‌تر باید به مشکلات خدمات‌رسانی متروها و رفتار پرسنل با مردم، رسیدگی شود.

اگر معطلی و شلوغی باعث خشم شهروندان و واکنش نادرستی از طرف آن‌ها می‌شود، ماموران مترو موظف هستند در چنین شرایطی، اوضاع را آرام کنند نه آنکه با رفتار ناشایست خود به خشم بیشتر مردم دامن بزنند.

امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران باید این موضوعات را در کنار دیگر مهارت‌ها به پرسنل خود آموزش دهد.

پایان پیام

خرید عسل از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل