گلونی

کتاب تعلیمات غیر اجتماعی؛ طنزی بر رویدادهای جامعه

کتاب تعلیمات غیر اجتماعی؛ طنزی بر رویدادهای جامعه

کتاب تعلیمات غیر اجتماعی؛ طنزی بر رویدادهای جامعه

کتاب تعلیمات غیر اجتماعی؛ طنزی بر رویدادهای جامعه

به گزارش گلونی تعلیمات غیر اجتماعی اثر مهرداد صدقی، داستان مسافرت آقای هاشمیِ کتاب‌های تعلیمات اجتماعیِ دبستان به همراه خانواده است.

داستان با بیکار شدن آقای هاشمی آغاز می‌شود و او به همراه همسر، مادر و دو فرزند نوجوانش راهی شهر دیگری می‌شود تا از طریق دوستان و آشنایان شغلی پیدا کند.

این روایات که با اتفاقات امروزی تلفیق شده، بر طنز بودن آن افزوده است و به نوعی مخاطب با یک خانواده آقای هاشمی به‌روز شده روبه‌رو می‌شود.

استفاده از دیالوگ‌ها و کلمات مناسب، یکی از نکات قوت این کتاب است.

همچنین انتخاب یک خانواده و بیان دغدغه‌های افراد آن که هر کدام به نوعی نماینده نسل خودشان هستند، به روند داستان تنوع بیشتری بخشیده است.

مهرداد صدقی که سابقه چاپ چندین کتاب در حوزه طنز را دارد، در این کتاب با استفاده از گفتگوی بین افراد و ایجاد موقعیت‌های جدید، شرایط جامعه را در حوزه‌های مختلف نقد کرده و باعث می‌شود خواننده با آنها همراه شود و آنها را تایید کند.

این کتاب از سوی انتشارات چرخ و فلک منتشر شد و در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

در قسمتی از کتاب آمده است: «آقای هاشمی که تازه جریمه شده بود، برای اینکه خودش را راضی کند، مدام می‌گفت: «حتما خیری در این جریمه بوده… اصلا این جریمه‌های رانندگی نباشد کسی قوانین را رعایت نمی‌کند… دست‌شان درد نکند، اتفاقا خیلی خوب شد..» اما هر پنج دقیقه یک بار با یادآوری مبلغ جریمه دوباره عصبانی می‌شد…».

می‌توانید کتاب تعلیمات غیر اجتماعی را در این لینک آنلاین بخوانید

معرفی سایر کتاب‌ها را اینجا بخوانید

پایان پیام

نویسنده: سارا ملاعباسی

خرید کتاب از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل