گلونی

کتاب صوتی مثنوی مولوی را با بهترین کیفیت دانلود کنید

کتاب صوتی مثنوی مولوی را با بهترین کیفیت دانلود کنید

کتاب صوتی مثنوی مولوی را با بهترین کیفیت دانلود کنید

کتاب صوتی مثنوی مولوی را با بهترین کیفیت دانلود کنید

این مجموعه اثری از استاد محمدجعفر محجوب است که از سوی موسسه فرهنگی هنری ماهور منتشر شد.

کتاب صوتی مثنوی مولوی

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی در توضیحات اثر آمده است: «در این مجموعه زنده یاد محمدجعفر محجوب به شرح و تفسیر دو داستان مثنوی مولوی «طوطی و بازرگان» و «پیرچنگی» و مختصری درباره زندگی مولوی، آشنایی او با شمس تبریزی و انگیزه سرودن مثنوی می پردازد.

ویژگی ممتاز این مجموعه توضیح مطالب ادبی و قرآنی و بیان نکته های آموزنده و خاطرات شیرین با زبانی طناز، دلنشین، روان و روشن است برای درک بهتر مطلب.».

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

همچنین تولید و نشر کتاب صوتی فرصتی مناسب برای علاقه‌مندان به شعر و ادبیات است تا بتوانند در کنار امور روزمره، مباحث مورد علاقه خود را دنبال کنند.

محمدجعفر مجحوب (۱۳۰۳ تهران – ۱۳۷۴ لس آنجلس، کالیفرنیا)، نویسنده، محقق، مترجم، مصحح، فرهنگ نویس، فرهنگ‌پژوه ایرانی، استاد دانشگاه در داخل و خارج ایران و صاحب‌نظر در فرهنگ و ادب عامه بود.

او مدت ۲۳ سال عضو انجمن ایرانی فلسفه و علوم انسانی وابسته به یونسکو بود. دکتر محجوب از سال ۱۳۵۸ تا ۱۳۵۹ ریاست فرهنگستان زبان و فرهنگستان ادب و هنر ایران را به عهده داشت و از سال ۱۳۷۰ تا هنگام مرگش در ۱۳۷۴ در دانشگاه برکلی در کالیفرنیا به تدریس ادبیات فارسی مشغول بود .

سایر کتاب‌های صوتی را از این لینک مشاهده کنید

پایان پیام

خرید محصولات عشایری از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل