گلونی

کتاب صوتی منطق الطیر عطار نیشابوری را دانلود کنید

کتاب صوتی منطق الطیر عطار نیشابوری را دانلود کنید

کتاب صوتی منطق الطیر عطار نیشابوری را دانلود کنید

کتاب صوتی منطق الطیر عطار نیشابوری را دانلود کنید

این مجموعه اثری از استاد محمدجعفر محجوب است که از سوی موسسه فرهنگی هنری ماهور منتشر شد.

کتاب صوتی منطق الطیر

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی اين مجموعه، درس های کلاس فارسی پيشرفته در دانشگاه برکلی، شامل شرح و تفسير بخش‌هايی از منطق الطير عطار نيشابوری توسط استاد دکتر محمدجعفر محجوب است.

آنچه اين مجموعه را از ديگر مجموعه درس‌های ايشان متمايز می‌کند تفصيل مطلب، طرح مباحث مفيد و آموزنده و نکات زير است: توضيح مطالب تاريخی، صرفی و نحوی و تحول ساختاری و معنايی واژه ها؛ توضيح تعبيرات و اشارات تاريخی، افسانه‌ای، اساطيری، ادبی و قرآنی بيت‌ها؛ بيان نکته های آموزنده و دقيق و نغز و نيز خاطرات شيرين با زبانی طناز، دلنشين، روان، روشن و درخشان برای درک بهتر مطلب؛ آوردن شاهد مثال از آثار نظم و نثر و شاهکارهای ادبی فارسی؛ معرفی منابع و آثار ممتاز و مفيد و خواندنی ادبيات فارسی.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

همچنین تولید و نشر کتاب صوتی فرصتی مناسب برای علاقه‌مندان به شعر و ادبیات است تا بتوانند در کنار امور روزمره، مباحث مورد علاقه خود را دنبال کنند.

محمدجعفر مجحوب (۱۳۰۳ تهران – ۱۳۷۴ لس آنجلس، کالیفرنیا)، نویسنده، محقق، مترجم، مصحح، فرهنگ نویس، فرهنگ‌پژوه ایرانی، استاد دانشگاه در داخل و خارج ایران و صاحب‌نظر در فرهنگ و ادب عامه بود.

او مدت ۲۳ سال عضو انجمن ایرانی فلسفه و علوم انسانی وابسته به یونسکو بود. دکتر محجوب از سال ۱۳۵۸ تا ۱۳۵۹ ریاست فرهنگستان زبان و فرهنگستان ادب و هنر ایران را به عهده داشت و از سال ۱۳۷۰ تا هنگام مرگش در ۱۳۷۴ در دانشگاه برکلی در کالیفرنیا به تدریس ادبیات فارسی مشغول بود .

سایر کتاب‌های صوتی را از این لینک مشاهده کنید

پایان پیام

خرید عسل از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل