گلونی

کتاب صوتی کیمیاگر را با بهترین کیفیت بشنوید

کتاب صوتی کیمیاگر را با بهترین کیفیت بشنوید

کتاب صوتی کیمیاگر را با بهترین کیفیت بشنوید

کتاب صوتی کیمیاگر را با بهترین کیفیت بشنوید

این مجموعه با نویسندگی پائولو کوئیلو، ترجمه حسین نعیمی و گویندگی احمد گنجی تولید شده است.

کتاب صوتی کیمیاگر

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی کتاب کیمیاگر با در هم آمیختن جادو، عرفان، خرد و شگفتی به رمانی کلاسیک در عصر مدرن تبدیل شده است.

میلیون‌ها نسخه از این رمان فوق‌العاده موفق در سراسر جهان به فروش رسیده و پائولو کوئیلو با خلق این اثر، توانسته زندگی مخاطبین بی‌شماری را دگرگون سازد.

رمان کیمیاگر، داستان اسرارآمیز پسری چوپان و آندلسی به نام سانتیاگو را روایت می‌کند که رویای یافتن گنج را در سر می‌پروراند.

او به همین منظور پا به سفر می‌گذارد اما دست سرنوشت، گنجی به مراتب باارزش‌تر و واقعی‌تر از تصور او را بر سر راهش قرار می‌دهد.

سفر سانتیاگو، خرد غایی گوش کردن به حرف دل را یادآور می‌شود و به ما می‌آموزد چگونه قدر فرصت‌های معدود زندگی را بهتر بدانیم و از همه مهم‌تر، چگونه رویاهای‌مان را دنبال کنیم.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

همچنین تولید و نشر کتاب صوتی فرصتی مناسب برای علاقه‌مندان به شعر و ادبیات است تا بتوانند در کنار امور روزمره، مباحث مورد علاقه خود را دنبال کنند.

پائولو کوئیلو دسوزا، زاده ۲۴ آگوست ۱۹۴۷، ترانه‌سرا و رمان‌نویس برزیلی است.

کوئیلو در سال ۱۹۸۲ اولین کتاب خود را منتشر کرد که به موفقیت چندانی نرسید اما با انتشار کتاب کیمیاگر، نام او بر سر زبان‌ها افتاد.

سایر کتاب‌های صوتی را از این لینک مشاهده کنید

پایان پیام

خرید زیتون از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل