گلونی

کتاب مرگامرگی اثر شرمین نادری؛ روایت قصه های از یاد رفته

کتاب مرگامرگی اثر شرمین نادری؛ روایت قصه های از یاد رفته

کتاب مرگامرگی اثر شرمین نادری؛ روایت قصه های از یاد رفته

کتاب مرگامرگی اثر شرمین نادری؛ روایت قصه های از یاد رفته

به گزارش گلونی تازه‌ترین اثر شرمین نادری، «مرگامرگی» نام دارد.

در قسمتی از توضیحات این اثر آمده است:

«می‌گویند وقتی پری در سکوت روز بهاری به حیاط رسید، خانه غرق در کسالت بی‌سابقه‌ای بود و بوی غریب و تندی مثل مرض بی‌درمان توی حیاط می‌چرخید.

بابا ابوالقاسم بعد از کلی این‌پاوآن‌پا به‌سراغ مطبخ و زیرزمین رفت بلکه منشا بو را پیدا کند و بعد هم که برگشت بدحال و غمگین بود و به زمین‌وزمان غر می‌زد.

پری که حوصله‌ بداخلاقی بابا را نداشت، وقت رفتن به اتاق خودش با بی‌حوصلگی پرسید مگر چیزی پیدا کردی و بعد هم از دیدن رنگ‌ و روی بابا ابوالقاسم هول‌هول به حیاط پشتی دوید و تمام سوراخ‌سنبه‌ها را به دنبال روباهش گشت و دست‌ آخر هم گریه‌کنان خودش را به حیاط پشتی مطبخ انداخت و بین آت‌ و آشغال‌هایی که بابا جمع کرده بود، ته‌مانده‌ روباهش را که خوراک جک‌ و جانورهای دیگر شده بود، بازشناخت…».

کتاب مرگامرگی را از این لینک تهیه کنید

شرمین نادری سال ۱۳۵۵ در محله امیرآباد تهران متولد شد.

او فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد تصویرسازی از دانشگاه تهران اسـت.

از سال ۱۳۸۰ در نشریات مختلف، به‌ ویژه حوزه‌ جوان و نوجوان، نویسندگی و تصویرگری کرده است.

او همچنین تجربه نویسندگی برای برنامه‌های نوجوان و جوان در تلویزیون و تجربه قصه‌گویی و قصه‌نویسی برای آیتم‌های برنامه رادیو هفت را در کارنامه‌اش دارد.

از سال ۱۳۸۳ تا امروز، کتاب‌های منتشر شده‌اش بیشتر در حوزه‌ تاریخ، ادبیات کهن، قصه‌های قدیمی و زندگی آدم‌های روزگار دور است.

او در حال حاضر یکی از نویسندگان مجله کرگدن است، برای بچه‌ها قصه‌های محرمانه شرمین را می‌نویسد و روایت می‌کند و به تجهیز و ساخت کتابخانه‌ها و مدارس در سیستان و بلوچستان مشغول است.

معرفی سایر کتاب‌ها را در این لینک بخوانید

پایان پیام

خرید عسل از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل