اکسپوها فرصتی برای توسعه جهان بینی فردی

اکسپوها فرصتی برای توسعه جهان بینی فردی

به گزارش گلونی سازمان مدیریت صنعتی در صفحه اینستاگرام خود با علیرضا بهرامی، پژوهشگر حوزه نمایشگاه‌های اکسپو و نویسنده کتاب‌های دنیای شیشه‌ای ۱ و ۲ در زمینه تاریخچه اکسپوها در جهان و تاثیرات فرهنگی، سیاسی و اقتصادی آنها گفت‌وگو کرد.

در این گفت‌‌وگو به موضوعات زیر اشاره شده است:

  • تغییر و تحولات نمایشگاه اکسپو در گذر زمان از ۱۷۹۱ تا ۲۰۲۱
  • چرا برخی کشورهای کوچک پاویون‌های چشمگیری دارند؟
  • فرصت‌ها و دستاوردهای اقتصادی میزبان و شرکت کنندگان اکسپو
  • ۴ مدل اکسپو در جهان
  • خرد جمعی برای آینده
  • شهر بهتر، زندگی بهتر
  • نمایشگاه اکسپو دبی ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱
  • چرا با وجود پیشرفت فناوری اطلاعات و شبکه‌های اجتماعی، بازهم نیاز به بازدید از چنین نمایشگاهی است؟

این گفت‌وگو را مشاهده کنید.

نماشای گلونی را دنبال کنید

اکسپوها فرصتی برای توسعه جهان‌بینی فردی

جلد دوم کتاب «دنیای شیشه‌ای»، ۶ سال پس از انتشار جلد نخست آن، درباره تاریخچه اکسپوهای جهانی از سال ۱۸۵۱ میلادی تا اکسپو ۲۰۲۰ دُبی که در حال برگزاری است، منتشر شد.

این کتاب که به قلم «علیرضا بهرامی» انتشار یافته، حاصل سفرها و مستندنگاری‌های او از سال ۲۰۱۰ به کلیه اکسپوهای جامع جهانی و نیز اکسپوهای تخصصی بین‌المللی است؛ به‌ همراه وجوه پژوهشی درباره تاریخچه نمایشگاه‌های صنعتی جهان از ۱۷۹۱ میلادی و نیز اکسپو‌های جهانی از ۱۷۰ سال پیش.

در جلد دوم دنیای شیشه‌ای همچنین بیش از ۸۰۰ تصویر مستندنگاری از اکسپو‌های ۲۰۱۵ میلان (ایتالیا) و نیز ۲۰۱۷ آستانه (قزاقستان) و کلیه پاویون‌های حاضر در آنها نیز آمده است.

در جلد نخست کتاب نیز که در سال ۱۳۹۴ انتشار یافت، بیش از ۶۰۰ تصویر مستندنگاری از اکسپوهای ۲۰۱۰ شانگهای (چین) و ۲۰۱۲ یوئسو (کره جنوبی) و کلیه پاویون‌های حاضر در آنها منتشر شده بود.

تاریخچه اکسپوها از ابتدا تا کنون کتاب شد

اکسپو چیست و امیرکبیر برای اکسپو ایران چه کرد

پایان پیام

خرید کتاب از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 255785 ساعت خبر : 9:09 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=255785
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات