برنامه جوکر؛ رقابتی برای نخندیدن

برنامه جوکر؛ رقابتی برای نخندیدن

به گزارش گلونی چند روزی از انتشار قسمت اول برنامه رئالیتی شو جوکر می‌گذرد و در همین مدت زمان این برنامه توانست رکورد تماشای یک مجموعه در نمایش خانگی را به نام خود ثبت کند و در ۱۶ ساعت اولیه انتشار در فیلیمو، به رکورد ۱۰ میلیون و ۲۴۹ هزار و ۳۸۰ دقیقه تماشا برسد.

برنامه  جوکر یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی حامد میرفتاحی در ژانر خانوادگی و اجتماعی است که بر اساس برنامه ژاپنی هر کی زودتر بخنده ساخته شده ‌است.

در این برنامه شرکت‌کنندگان که از میان چهره‌های معروف انتخاب شده‌اند، می‌بایست در مدت زمان شش ساعت تمام تلاش خود را به کار گیرند تا بقیه رقبا را بخندانند اما خود نخندند.

بعد از شام ایرانی و شب‌های مافیا، جوکر تازه‌ترین رئالیتی شو است که در آن هنرمندان خود واقعی‌شان را به نمایش گذاشته و مخاطب مجال آشنایی بیشتر با شخصیت حقیقی هر یک را می‌یابد.

برنامه جوکر

در قسمت اول جوکر، مسابقه با حضور هشت کمدین یعنی امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، هومن حاجی‌عبداللهی، غلامرضا نیکخواه، بیژن بنفشه‌خواه، امیر کاظمی و سهیل مستجابیان شروع شد.

در ابتدا، بازی و قوانین جوکر هم برای بازیکنان و هم بیننده گنگ به نظر می‌رسید اما رفته‌رفته و با گذشت ساعاتی از زمان برنامه، کمدین‌ها کم‌کم بازی را به دست گرفته و بیننده را برای تماشای قسمت‌های بعد به وجد آوردند.

گفتنی است ایده این بازی نخستین بار توسط یک کمدین ژاپنی طراحی، و به نام مسابقه‌ «داکیومنتال» اجرا شده است.

برنامه جوکر فارغ از بُعد سرگرم‌کننده‌اش، فضایی چالش‌بر‌انگیز است که بازیکنان چهره در آن باید برای خنداندن رقبا و همچنین مردم، از ایده و طنازی‌های منحصربه‌فردی برخوردار باشند، درست برخلاف شام ایرانی و شب‌های مافیا که محبوبیت برنامه وابستگی کامل به طنازی شرکت‌کنندگان نداشت!

در جوکر سیامک انصاری به عنوان داور و میزبان، علی لک‌پوریان به عنوان اجراکننده چالش، عضو‌های ثابت برنامه‌اند که هر بار بازی با تغییر شرکت‌کنندگان در کنار آن‌ها رقم می‌خورد.

این برنامه را می‌توانید از فیلیمو تماشا کنید.

نقد سایر فیلم‌های داخلی و خارجی را در این لینک بخوانید.

پایان پیام

نویسنده:  هانیه شریعتی

خرید عسل از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 255890 ساعت خبر : 2:22 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=255890
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات