دانلود سریال نیسان آبی قسمت ۱۰ دهم کامل با لینک مستقیم

دانلود سریال نیسان آبی قسمت ۱۰ دهم کامل با لینک مستقیم

دانلود سریال نیسان آبی قسمت ۱۰ دهم کامل با لینک مستقیم، دانلود قسمت ۱۰ نیسان آبی کامل، برای دانلود سریال نیسان آبی قسمت دهم ۱۰ به ادامه مطلب مراجعه کنید و قسمت ۱۰ نیسان آبی را به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید.

سریال نیسان آبی یک سریال در ژانر خانوادگی و کمدی به کارگردانی منوچهر هادی است. این سریال یکی از پربازیگرترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی است که می‌تواند رکورد سریال‌های قبلی را بزند. در این سریال بازیگرانی همچون مهران غفوریان، علیرضا خمسه، یکتا ناصر، حسین یاری، سحر قریشی، جمشید هاشم‌پور به ایفای نقش می‌پردازند.

 بازیگران سریال نیسان آبی

مهران غفوریان، علیرضا خمسه، یکتا ناصر، حسین یاری، سحر قریشی، جمشید هاشم‌پور، بهناز جعفری، بهزاد رحیم‌خانی، آرش ظلی‌پور، طاها عبداللهی، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، صفر کشکولی، یوسف صیادی، نیکی میربها، حسام نواب صفوی، ایمان صفا، رزا بیات، کریم قربانی، غلامرضا نیکخواه، آرین محمودی، بهشاد شریفیان، گیتی قاسمی، سانای امیرآبادی، رضا بنفشه‌خواه، علی مهربان، سبحان هادی

برای دانلود قسمت ۱۰ سریال نیسان آبی به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت ۱۰ نیسان آبی

داستان سریال نیسان آبی

قصه خیانت است و وفاداری و از همه مهمتر نیسان آبی قصه خانواده است و خانواده و خانواده.

درباره سریال نیسان آبی

نیسان آبی قصه جمشید است و رضا، قصه دو دوست قدیمی که روزی روزگاری عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند و با آنها ازدواج کردند. جمشید شیفته، جمشید هاشم‌پور است و نیسان آبی‌اش؛ رضا هم عاشق شعر و شاعری و در رویاهایش شاعری نامدار! جمشید روی نیسانش کار می‌کند و ریال روی ریال می‌گذارد تا چرخ زندگی‌اش بچرخد که البته سخت می‌چرخد، رضا هم در جستجوی فرصتی برای بهبود اقتصاد زندگی‌اش و شغلی بهتر.

جوکر
جوکر

رئالیتی‌شو جوکر در فضایى متفاوت و کمدی است. در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی، اجتماعی و… در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یکدیگر رقابت می‌کنند، اما چالش اصلی اینجاست که خودشان نباید بخندند. در این برنامه که با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی ساخته شده، در فصل اول مهمانانی چون امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، بیژن بنفشه‌خواه، هومن حاجی‌عبداللهی، امیر کاظمی، سهیل مستجابیان و رضا نیکخواه حضور دارند.

برای دانلود رئالیتی شو جوکر قسمت ۵ به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت ۵ جوکر

بازیگران سریال جوکر

فصل اول امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، بیژن بنفشه خواه، هومن حاجی عبداللهی، امیر کاظمی، سهیل مستجابیان و رضا نیکخواه

داستان سریال جوکر

در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و… در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یکدیگر رقابت می‌کنند، اما چالش اصلی اینجاست که خودشان نباید بخندد. این برنامه با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی ساخته‌شده است.

درباره سریال جوکر

سریال به کارگردانی حامد میرفتاحی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی است. در این سریال امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، بیژن بنفشه‌خواه حضور دارند.

سریال جزیره
سریال جزیره

سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. سیروس مقدم پس از تجربه‌ سریال‌های همه‌گیر همچون پایتخت، این بار با سریال جدید جزیره پا به شبکه نمایش خانگی خواهد گذاشت. سریال جزیره دومین تجربه‌ سیروس مقدم در شبکه نمایش خانگی است. در این سریال بازیگرانی همچون محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور به ایفای نقش می‌پردازند.

 بازیگران سریال جزیره

محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، غزل شاکری، حمیدرضا پگاه، سامیه لک، بهنام تشکر، کاظم سیاحی، مینا وحید، مهدی احمدی، امیر کاظمی، رویا جاویدنیا، السا فیروز آذر، زهیر یاری، شهروز دل افکار، پاوان افسر، شکوفه هاشمیان، شراره رنجبر، مژده دایی، مبیناسادات طبایی، قاسم یوردخانی، اکبر زنجانپور، بیتا فرهی، عزت الله رمضانی فر، امید روحانی، پوراندخت مهیمن، شیرین بینا، رضا رویگری، امیر مقاره، شادی مختاری

برای دانلود سریال جزیره قسمت ۹ به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت ۱۰ جزیره

داستان سریال جزیره

صحرا، خبرنگار جسوری که در عشق شکست‌خورده و تحقیر شده، به دنبال برابری با ارشد شاهنگ، معشوق خود که از خانواده اصیل و ثروتمندی بوده تصمیمات ماجراجویانه‌ای می‌گیرد و وارد روابط تجاری پیچیده‌ای می‌شود که زندگی او و خانواده شاهنگ را دستخوش تغییرات اساسی می‌کند…

درباره سریال جزیره

جزیره مکان نیست، بهانه کشمکش بین آدم‌هایی است که سرنوشت خود را در آن جستجو می‌کنند و دست‌مایه‌ای است برای تلاش کسانی که تصمیم دارند از زندگی سهم بیشتری داشته باشند؛ آنها برای رسیدن به جزیره دست به هرکاری می‌زنند.

tapmedia.ir به عنوان بهترین و برترین مرجع دانلود فیلم و سریال ایرانی موجب می‌شود تا روزهای سخت قرنطینه به خوبی سپری شود و با دوری از سینما و سرگرمی‌های بیرون از منزل به خوبی کنار بیایید. پس همین حالا وارد وب سایت تاپ مدیا شوید و به تماشا بنشینید تا از بی‌حوصلگی و افسردگی دور شوید…

آگهی در گلونی

کد خبر : 257502 ساعت خبر : 12:59 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=257502
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات