برگزاری مستقل نمایشگاه پانزدهم گردشگری با سیاست رویدادمحور

برگزاری مستقل نمایشگاه پانزدهم گردشگری با سیاست رویدادمحور

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی از برگزاری پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته ایران مستقل از صنایع دستی و با سیاست رویدادمحور خبر داد.

به گزارش گلونی خشایار نیکزادفر مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا با اعلام این خبر گفت: «پانزدهمین نمایشگاه گردشگری در تاریخ ۹ تا ۱۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در نیمه غربی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.»

او با اشاره به در نظر گرفتن حدود فضای ۴۰هزار متر مربعی، افزود: «ثبت نام برای غرفه‌ها آغاز شده و متقاضیان تا یک هفته مانده به زمان برگزاری فرصت دارند. محدودیت و شرایط خاصی برای ثبت‌نام وجود ندارد و در صورت تقاضا امکان افزایش فضا وجود دارد.»

نیکزادفر سیاست این دوره از نمایشگاه را رویداد محور عنوان کرد و ادامه داد: «یک سالن به استان‌ها و مابقی سالن‌ها به رسته‌های مختلف بخش خصوصی گردشگری شامل دفاتر خدمات مسافرتی، هتل‌ها، استارت‌آپ‌ها، تورگردانان، راهنمایان‌ِ تور اختصاص دارد.»

تعرفه واگذاری یک متر فضای سرپوشیده بدون تجهیزات برای چهار روز ۳۴۰ هزار و ۱۵۰ تومان، یک متر فضای سرپوشیده با تجهیزات ۴۱۶ هزار و ۱۵۰ تومان، یک متر فضای باز بدون تجهیزات ۲۵۷ هزار و ۳۵۰ تومان است و مبلغ ۴۲۵ هزار تومان بابت اپلیکیشن نمایشگاه و ۹ درصد مالیات بر ارزش‌افزوده به این مبلغ اضافه می‌شود.

متقاضیان می‌توانند از طریق تارنمای اینترنتی اقدام به ثبت‌ نام کنند یا در صورت لزوم با شماره تلفن‌های ۲۲۷۰۱۳۰۹. ۲۲۷۴۸۷۳۹، ۲۲۷۱۳۰۲۳ و شماره فکس ۲۲۷۴۸۷۴۰ تماس بگیرند.

پایان پیام

خرید محصولات عشایری از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 257123 ساعت خبر : 9:01 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=257123
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات