گلونی

بستن بند کفش کوهنوردی؛ آموزش درست و کامل

بستن بند کفش کوهنوردی؛ آموزش درست و کامل

بستن بند کفش کوهنوردی؛ آموزش درست و کامل

بستن بند کفش کوهنوردی؛ آموزش درست و کامل

به گزارش گلونی شاید کمتر کسی به نحوه بستن بند کفشش توجه کند، یا اصلا بداند که نحوه بستن بند کفش می‌تواند مهم باشد، مخصوصا اگر کفش کوهنوردی باشد.

جالب است بدانید برای رفتن به کوه، حتی نحوه بستن بند کفش هم می‌تواند مهم و ضروری باشد.

بستن بند کفش کوهنوردی؛ آموزش درست و کامل

برای اطلاعات بیشتر ویدئوی خبر را با توضیحات روح‌الله احمدی مشاهده کنید

نماشای گلونی را دنبال کنید

«هم‌کوله» گروهی به سرپرستی روح‌الله احمدی است؛ گروهی که نفراتش با هم کوهنوردی و کوله‌گردی می‌کنند و به بکرترین نقاط طبیعت ایران سفر می‌کنند.

تمرکز اصلی آن‌ها برگزاری برنامه‌های بک‌پکینگ چند روزه است و سفرنامه‌های تصویری‌شان را، که شامل عکس‌ها و فیلم‌های تماشایی بسیاری است، در صفحه اینستاگرام هم‌کوله و سایت ایران‌بک‌پکینگ منتشر می‌کنند.

پس می‌توانید هم‌کوله مجازی آن‌ها باشید و با آن‌ها کوهنوردی و کوله‌گردی کنید.

یکی از اهداف هم‌کوله، انتشار کامل‌ترین گزارش‌های برنامه و دقیق‌ترین اطلاعات مربوط به برنامه‌های بک‌پکینگ است تا کوهنوردان و طبیعت‌گردان دیگر نیز بتوانند با استفاده از این اطلاعات، در مسیری که هم‌کوله‌ها طی کرده‌اند قدم بگذارند و با آرامش و امنیت بیشتری طبیعت‌گردی کنند.

فایل جی‌پی‌اس مسیرها و جزئیات مختلفی که از هر مسیر در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد، بخشی از اطلاعاتی است که قرار است در سایت ایران‌بک‌پکینگ قابل مشاهده و دانلود باشد.

تولید ویدیوهای آموزشی درباره اصول، مهارت‌ها، تکنیک‌ها و تجهیزات کوهنوردی و طبیعت‌گردی، بخش دیگری از فعالیت‌های هم‌کوله است که این ویدیوها علاوه بر صفحه اینستاگرام هم‌کوله و سایت ایران‌بک‌پکینگ، در صفحه آپارات هم‌کوله نیز منتشر خواهند شد.

هم‌کوله را در آپارات، اینستاگرام و سایت ایران‌بک‌پکینگ دنبال کنید؛ به‌زودی ویدیوها و مطالب بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

کفش کوهنوردی چی بخریم؟ راهنمای کامل خرید

اهمیت جوراب کوهنوردی و راهنمای خرید آن

پایان پیام

خرید عروسک از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل