ساترا جلوی پخش جیران را گرفت؛ قسمت اول تا یک هفته دیگر

ساترا جلوی پخش جیران را گرفت؛ قسمت اول تا یک هفته دیگر

به گزارش گلونی ساترا درباره پخش نشدن سریال «جیران» توضیح داد:

«تولید «جیران» هنوز به پایان نرسیده است و با توجه به حساسیت‌ها و پیچیدگی‌های محتوایی سریال و لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای انتشار منسجم آن، پخش قسمت اول آن به تاخیر افتاد.

در این تصمیم، ادعاهای مربوط به نقض حقوق مالکیت فکری در سریال «جیران» توسط سازندگان سریال «آهوی من مارال»، نقشی نداشته است».

گفتنی است روابط‌ عمومی فیلیمو، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که انتشار سریال «جیران»، که قرار بود جمعه ٢۴ دی پخش شود، حداکثر تا هفته آینده -یک بهمن- به تاخیر افتاده است.

فیلیمو در این بیانیه علت این تاخیر را ملاحظات ممیزی از سوی ساترا اعلام کرده و آورده است:

«۴٨ ساعت قبل از پخش سریال، نامه‌ای خلاف روال و فرایند‌های معمول ساترا به فیلیمو ارائه شد که مشتمل بر ملاحظاتی جدید در خصوص ممیزی این سریال نسبت به سریال‌های دیگر بود که طبق قواعد اداری و حقوقی این موارد عطف‌ به ‌ماسبق نمی‌‌‌شود و طبیعتا نباید مشمول قسمت یک این سریال می‌شد.

کما اینکه اصلاحات ساترا در خصوص قسمت اول این سریال از سوی تیم تولید در موعد مقرر، مورد اعمال قرار گرفته بود.

فیلیمو امید داشت تا با توجه به موارد مطرح شده و مذاکراتی که تا ١٢ ساعت قبل از زمان انتشار با ساترا داشت، بتواند قسمت اول را در تاریخ و زمان مقرر منتشر کند؛ اما به دليل برخی ملاحظات ‌نهاد ناظر در خصوص ممیزی این سریال، پخش آن حداکثر تا یک هفته به تاخیر افتاد.

فیلیمو ضمن عذرخواهی از کاربرانی که در سه روز گذشته اشتراک تهیه کرده‌اند، متعهد می‌شود به منظور حفظ حقوق ایشان سه روز به اشتراک آنها اضافه کند».

بهرام رادان، پری‌ناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، ستاره پسیانی، غزل شاکری و مریلا زارعی بازیگران این سریال عاشقانه هستند.

درباره سریال جیران بیشتر بخوانید

پایان پیام

خرید برنج ایرانی از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 260456 ساعت خبر : 7:06 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=260456
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات