گلونی

حلیمه سعیدی بازیگر سریال‌های طنز تلویزیونی درگذشت

حلیمه سعیدی بازیگر سریال‌های طنز تلویزیونی درگذشت

حلیمه سعیدی بازیگر سریال‌های طنز تلویزیونی درگذشت

حلیمه سعیدی بازیگر سریال‌های طنز تلویزیونی درگذشت

حلیمه سعیدی، بازیگر سریال‌های طنز تلویزیون امروز جمعه، ۲۲ بهمن ماه، در سن ۸۷ سالگی درگذشت.

به گزارش گلونی امیر غفارمنش، بازیگر، که در سریال طنز «خوش‌نشین‌ها» نقش پسر حلیمه سعیدی را ایفا می‌کرد، در گفت‌وگویی با ایسنا این خبر را تایید کرد و گفت: «علت اصلی فوت ایشان کهولت سن بود.

چند وقتی بود مریض بودند. من می‌بردمشان سر صحنه، یکی-دو پلان می‌گرفت اما این اواخر وقتی زنگ می‌زدم می‌گفت دیگر برای بازی کردن جان ندارم و با پسرش هم حرف می زدم گفتند حالش خوب نیست که متاسفانه امروز فوت کردند».

غفارمنش در پی فوت حلیمه‌ سعیدی در صفحه اینستاگرامش هم نوشته است: «مادرم روحت شاد. مادر با نمک و قند و عسلم. خیلی باحال بودی. بازیگر نبودی، کمدین نبودی ولی ذاتت نمک داشت و غریزه‌ات بازیگر بود. یه ایران باهات خندید و الان همه یادت می‌کنند و برات دعای خیر.‌ روحت شاد مادرم»

این بازیگر در چندین فیلم سینمایی و سریال طنز بازی داشته است‌. «خوش‌نشین‌ها»، «ترش و شیرین»، «راه در رو» و «زن بابا» از جمله سریال‌های طنزی است که او در آنها ایفای نقش کرده است. از دیگر کارهای او می‌توان به شاهرگ، زوج یا فرد و معراجی‌ها اشاره کرد.

همچنین طبق اطلاعات ایسنا، حاجیه خانم «حلیمه سعیدی» مادر شهید «رضا لشکری» از شهدای دوران دفاع مقدس بود.

رضا لشکری، فرزند حلیمه سعیدی متولد سال ۱۳۴۶ بود و در ۲۵ خرداد ۱۳۶۳ زمانی که در خط مقدم مشغول خنثی‌سازی مین بود، مجروح و در نهایت به شهادت رسید.

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

خروج از نسخه موبایل