آخرین رنگبندی کرونایی شهرهای کشور منتشر شد

آخرین رنگبندی کرونایی شهرهای کشور منتشر شد

بنابراعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اکنون ۳۳۷ شهر در وضعیت قرمز، ۶۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۴۷ شهر در وضعیت زرد هستند، در حالی که هیچ شهری در وضعیت آبی قرار ندارد.

به گزارش گلونی با گسترش سویه اُمیکرون در کشور و از سوی دیگر کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز در کشور از ۲۴۷ به ۳۳۷ شهر افزایش یافت.

همچنان تاکید و توصیه بر این است که هموطنان در اسرع وقت نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود و فرزندان شان و نیز تشدید رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام کنند.

بر اساس آخرین وضعیت رنگبندی شهرستان‌ها، اکنون ۳۳۷ شهر در وضعیت قرمز،  ۶۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۴۷ شهر در وضعیت زرد قراتر دارند و هیچ شهری در وضعیت آبی نیست.

شهرهای بسیار پرخطر؛ آخرین رنگبندی کرونایی شهرهای کشور منتشر شد
شهرهای بسیار پرخطر؛ آخرین رنگبندی کرونایی شهرهای کشور منتشر شد
شهرهای پرخطر
شهرهای پرخطر
شهرهای نسبتا پرخطر
شهرهای نسبتا پرخطر

گفتنی است طبق اطلاعات ایمنا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز، جمعه بیست‌ونهم بهمن‌ماه، اعلام کرد: «در این بازه زمانی بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور ۱۹ هزار و ۳۱۷ نفر مبتلای جدید شناسایی شد که با احتساب این تعداد، مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به شش میلیون و ۹۱۳ هزار و ۴۲۷ نفر رسیده است.

از تعداد بیماران بستری در کشور تاکنون شش میلیون و ۴۲۷ هزار و ۳۸۸ نفر بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۷ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که با احتساب این آمار از ابتدا تاکنون ۱۳۴ هزار و ۶۰۷ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.

از شمار مبتلایان شناسایی شده، دو هزار و ۵۶۶ نفر بستری‌های بیمارستان به شمار می‌روند و سه هزار و ۸۴۲ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند».

دریاره واکسن کرونا بیشتر بخوانید

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 263085 ساعت خبر : 9:46 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=263085
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات