درخواست مطالبه ارتقای کیفیت اینترنت روستایی

درخواست مطالبه ارتقای کیفیت اینترنت روستایی

به گزارش گلونی برای مطالبه ارتقای کیفیت اینترنت روستایی کارزاری تحت همین عنوان در حال برگزاری است.

تا به حال برایتان پیش آمده که به روستایی سفر کنید یا گذارتان بیفتد و نیاز شدید به اینترنت داشته باشید اما حتی از آنتن‌دهی شبکه همراه برای یک تماس ساده هم بی‌بهره مانده باشید؟

نیاز به رفتن راه دور نیست! زیرا هنوز حتی برخی از روستاهای اطراف پایتخت که تعدادشان هم کم نیست از اینترنت روستایی و آنتن‌دهی با کیفیت بی‌نصیب‌اند!

متاسفانه مدت‌هاست که مشکلات زیادی برای برقراری اتصال اینترنت در نقاط مختلف روستایی در کشور مشاهده می‌شود. با وجود پیگیری‌های مکرر از طریق اپراتورها و شرکت‌های مخابراتی، تا کنون هیچ اقدام ملموس و قابل توجهی در راستای بهبود کیفیت اینترنت روستایی صورت نگرفته است.

این در حالی است که در روستا، مردم همان هزینه‌ای را برای اینترنت و شبکه همراه خود می‌پردازند که سایر مردم در دیگر نقاط کشور پرداخت می‌کنند، اما در نهایت اینترنت ارائه شده حتی برای برگزاری و شرکت در کلاس‌های آنلاین دانشجویان و دانش‌آموزان نیز مناسب نیست.

حتی در برخی روستاها هنوز آنتن‌دهی شبکه همراه هم با مشکلات جدی مواجه است. در این روزها که نزدیک به دو سال از همه‌گیری بیماری کرونا می‌گذرد و مدارس و دانشگاه‌ها به حالت تعطیل یا نیمه تعطیل درآمده‌اند بیش از هر زمان دیگری نیاز به وجود شبکه اینترنت فعال و با کیفیت برای روستاها و مناطق کم‌بخوردار حس می‌شود.

حال در سایت کارزار در خواست مطالبه ارتقای کیفیت اینترنت روستایی خطاب به رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه شده است که امیدواریم اقدام عملی برای حل مشکل اینترنت به سرعت در دستور کار قرار گیرد.

برای امضای این کارزار به این لینک مراجعه کنید.

پایان پیام

نویسنده: ملیکا طاهری عطار

خرید زیتون از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 261028 ساعت خبر : 5:27 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=261028
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات