نوای موسیقی جنوب در عمارت روبرو طنین انداز می‌شود

نوای موسیقی جنوب در عمارت روبرو طنین انداز می‌شود

هفدهمین دوره «پروژه صدا» با حضور خوانندگان و نوازندگان جنوب ایران از ۲۸ تا ۳۰ بهمن ماه برگزار می‌شود.

به گزارش گلونی به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی هنری عمارت روبرو، هفدهمین دوره رویداد موسیقی «پروژه صدا» با نگاهی به موسیقی محلی جنوب ایران و با دعوت از اهالی پیشکسوت و جوان موسیقی جنوب از ۲۸ تا ۳۰ بهمن ماه در عمارت روبرو برگزار می‌شود.

از جمله هنرمندان شرکت کننده در این رویداد می‌توان «رمضان ابوصخر خلیجی» را نام برد که از هنرمندان معروف ساکن اهواز است. او  با تاسیس گروه موسیقی سمر به شهرت فراوانی رسیده و از نوازندگان خوش نام موسیقی جنوب ایران است.

همچنین گروه موسیقی «بادگیر» که با تلفیق موسیقی اصیل بندرعباس با موسیقی روز دنیا شکل گرفت و علاوه بر اجراهای پر مخاطب در ایران مورد توجه سایر کشورها بوده، در این رویداد به اجرای برنامه می‌پردازد.

و گروه موسیقی «چل بیم» که از هرمزگان مهمان این برنامه است. گروهی از جوانان علاقه‌مند و زیسته در فرهنگ جنوب که نگاهی نوگرایانه به موسیقی دل نواز خطه جنوب داشته‌اند.

لازم به ذکر است این برنامه از ۲۸ بهمن ماه هر شب در دو سانس ۱۹ و ۲۱ اجرا می‌شود و علاقه‌مندان از طریق سایت عمارت روبرو می‌توانند نسبت به خرید بلیت اقدام نماید.

گفتنی است در بخشی از معرفی عمارت روبرو آمده است: «عمارت روبرو، یک خانه است. خانه‌ای که خیلی پیش‌تر از آن‌که در آذرماه سال نود و پنج عمارت روبرو شود، داستان‌ها و ایده‌هایش شروع می‌شود.

چرا که فکر به وجود آوردن فضایی که در آن بتوانیم ایده‌های جوان‌مان را عملی کنیم و با کنار هم نشاندن حوزه‌های مختلفِ هنری و فرهنگی در رشد و آموزش خودمان و جامعه‌‌‌مان ایفای نقش کنیم؛ یکی از آن رویا‌های دوران دانشجویی بود. دورانی که به معنایی دیگر، همچنان ادامه دارد.

احساس دغدغه نیاز به فهمِ زیستِ شخصی و زبان شخصی، مستقل از داده‌ها و پیش‌فرض‌های مخربی که چهارچوب‌های تمدن به ما تحمیل می‌کند؛ تلاش و قدرتِ ذهنی زیادی طلب می‌کند».

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 262998 ساعت خبر : 1:38 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=262998
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات