گزارش جواد خیابانی طرفداران فوتبال را عصبانی کرد

گزارش جواد خیابانی طرفداران فوتبال را عصبانی کرد

روز گذشته گزارش جواد خیابانی بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک را گزارش کرد. این گزارش با واکنش منفی مخاطبان در شبکه‌های مجازی روبه‌رو شد.

به گزارش گلونی گزارش نیمه اول این بازی در حالی پیگیری شد که خیابانی، انتقادهای زیادی را به وحدت هانانوف، هافبک پرسپولیس، وارد کرد.

آن هم در حالی که او عملکرد مناسبی از خود به جای گذاشت و باید دانست اگر بازیکنان هر نوع عملکردی داشته باشند، گزارشگر مسابقه نمی‌تواند درباره کیفیت فنی آنها نظر کارشناسی دهد.

از طرف دیگر در این بازی، به جای گزارش اتفاقات داخل زمین به بازی‌های دیگر و عملکرد سایر تیم‎ها در بازی خودشان اشاره شد که هیچ ارتباطی با بازی پرسپولیس و آلومینیوم نداشت.

یکی دیگر از انتقادهایی که به این گزارش وارد شد، سکوت هنگام لحظات حساس مسابقه بود. به طوری که اگر مخاطب بازی را با چشم دنبال نمی‌کرد، همان لحظات حساس و خطرناک را هم از دست می‌داد.

این اولین بار نیست که مخاطبان شاهد گزارش یک طرفه و بی‌ارتباط با بازی بوده‌اند و پیش از این هم، اعتراض خود را به نحوه گزارش‌های مسابقات نشان داده بودند.

اما از گزارشگران با سابقه‌ای که این روزها در صدا و سیما فعالیت می‌کنند هم، انتظار می‌رود تا با ارائه یک گزارش استاندارد، گزارشگران تازه‌کار را راهنمایی کنند و مسیر درست را به آنها نشان دهند.

موضوعی که این روزها در گزارش فوتبال نمی‌بینیم، چون نظارتی مبنی بر عملکرد آنها وجود ندارد و از سوی بخش نظارتی مسابقات به آن رسیدگی نمی‌شود.

گزارش ورزشی به زبان مکاتبات اداری

پایان پیام

نویسنده: سارا ملاعباسی

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 263116 ساعت خبر : 1:33 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=263116
اشتراک در نظرات
اطلاع از
12 Comments
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

دقیقا همینجوری بود قرار نیست هم گزارش کنه وهم کارشناسی،لطفا گزارش بازیهارو به جوان ها بسپارید،ایشون فقط کارشناسی کنه.

جواد خیابانی راست گفته
اصلا هنانوف فوتبال بلد نیست
فقط پول مفت میگیره

یکی به خیابانی بگه تو اصلا صلاحیت گزارش گری بازی های پرسپولیس نداری بی مزه

منم وقتی دیدم رو اعصابه صدای تلویزیون رو قطع کردم

هروقت خیابانی گزارش میکنه احساس میکنم محتوای حرفاش اونقدر سطحی نگر و ابتدائین ک فقط مخصوص کودکان ونونهالانه..واقعا دیگه خیلی ملوس شده

یادم رفت بگم ما در هنگام پخش فوتبال دنبال هیجانات بازی هستیم نه اینکه باباش کیه چند تا بچه داره کجا گل زده اینها جاش تو گزارش نیست باید اینطور گزارش کنیک
مثال محمد خانی به قلیچ خانی عرب به عجم شوت توی دروازه من بدونم کی بکی پاس داد کی گل زد

سلام
با اینکه مرد احساسی وخوبی هستند ولی خدایی رو مخ ببینده فوتبال هست سوتی اشتباه ولی بدون غرض مهمتر اینکه داستان شب میگه تا گزارش فوتبال عزیز جون من میخوام تو اون لحظه بدونم توپ زی پای کیه ولی ایشون داره تاریخچه میگه فوتبال پورتو گزارش میکنه هی مهدی مهدی میکنه انگار بقیه حضور ندارن فقط آقای احمدی فعلا قابل قبوله

همیشه تو اوج خدا حافظی کن،
فقط عادل فردوسی پور❤️

من که هر وقت این آقا گزارش میکنه صدا تلویزیون را می بندم و بدون صدا نگاه می کنم

با سلام بنده بعنوان یک پرسپولیسی خواهشمندم ازمسعولین تلویزیون بازیهای پرسپولیس رو آقای خیابانی گزارش نکند چون با اعصاب و روان حداقل ۳۰میلیون انسان بازی میکنندوبارهابه ایشان تذکر دادند اشکال های کارشون رو ولی متاسفانه بدون توجه به نارضایتی بینندگان تکرار میکنند همه میدانند ایشان استقلالی هستند همان بازیهای روگزارش کنند چون ۲۰آماربازیهایرو داد بس کنید خواهشا ممنون ومتشکرم

همیشه اقای خیابانی، حاشیه هارا گزارش میکنند تا جریان اصلی رو، موافقم

واقعا رو مخ بود،دنبال یه شما ره ای چیزی میگشتم یه کلفتی بارش کنم از شدت عصبانیت