گلونی

فینالیست های خنداننده شو ۳ مشخص شدند

فینالیست های خنداننده شو ۳ مشخص شدند

فینالیست های خنداننده شو ۳ مشخص شدند

فینالیست های خنداننده شو ۳ مشخص شدند

به گزارش گلونی اعلام نتایج مرحله نیمه نهایی سری سوم مسابقات خنداننده شو در حالی پیگیری شد که چهار شرکت کننده نهایی در انتظار آرای مردمی بودند تا سرنوشت‌شان در این مرحله مشخص شود.

مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها در دو شب دنبال شد که در هر شب، شرکت کنندگان دو به دو با یکدیگر به رقابت پرداختند و حسن معجونی، امیرمهدی ژوله و رامبد جوان نظاره‌گر آن بودند.

بر اساس قوانین این مرحله، یک شرکت کننده از شب اول و یک شرکت‌کننده از شب دوم، فینالیست‌های این دوره را تشکیل دادند. به این صورت که دو شرکت کننده‌ای که در یک شب اجرا کردند، با هم مقایسه شدند و هر کدام که رای بالاتری داشته باشد، به فینال راه پیدا می‌کند.

فینالیست های خنداننده شو

طبق آرای مردمی علی غریب با مربیگری مجید افشاری و محمدحسین توسلی با مربیگری میثم درویشانپور به فینال صعود کردند. همچنین نیما سهرابی با مربیگری یزدان فتوحی و هانا ستوهی با مربیگری ابوطالب حسینی از فینال بازماندند.

گفتنی است احتمال دارد در آینده، علاوه بر اجرای فینال و تعیین رتبه اول و دوم این مسابقه، برنامه‌ای هم برای رده بندی سوم و چهارم از میان دو شرکت‌کننده‌ای که از فینال بازمانده‌اند، برگزار شود.

رای گیری برنامه آینده این مسابقه نیز بر عهده بینندگان بوده و بر اساس آرای مردمی، قهرمان این دوره از مسابقات خنداننده شو مشخص خواهد شد.

خنداننده شو ۳ را از این لینک دنبال کنید

آرشیو کامل خنداننده شو ۲ را اینجا ببینید

پایان پیام

گزارشگر: سارا ملاعباسی

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

خروج از نسخه موبایل