گلونی

قهرمان خنداننده شو ۳ اعلام شد

قهرمان خنداننده شو ۳ اعلام شد

قهرمان خنداننده شو ۳ اعلام شد

قهرمان خنداننده شو ۳ اعلام شد

به گزارش گلونی اعلام نتایج مرحله فینال سری سوم مسابقات خنداننده شو در حالی پیگیری شد که دو شرکت کننده نهایی در انتظار آرای مردمی بودند تا سرنوشت این دوره از مسابقات خنداننده شو خندوانه مشخص شود.

همزمان با نیمه شعبان و در ویژه برنامه خندوانه نتایج فینال این دوره از خنداننده‌شود نیز اعلام شد.

بنا بر اعلام آرای مردمی، علی غریب با مربیگری مجید افشاری به عنوان «قهرمان خنداننده شو ۳» دست پیدا کرد و محمدحسین توسلی با مربیگری میثم درویشانپور دوم شد.

حسن معجونی، امیرمهدی ژوله و رامبد جوان در این مرحله داوری نکردند و مانند مرحله گذشته نظاره‌گر اجرای فینال مسابقات بودند.

مربیان این دوره یزدان فتوحی، میثم درویشان‌پور، مجید افشاری و ابوطالب حسینی بودند که شاگردان مجید افشاری و میثم درویشانپور به فینال راه پیدا کردند.

گفتنی است رای گیری مرحله نیمه نهایی و فینال این مسابقه نیز بر عهده بینندگان بوده و بر اساس آرای مردمی، قهرمان این دوره از مسابقات خنداننده شو مشخص شد.

همچنین احتمال داشت برنامه‌ای هم برای رده بندی و شرکت کننده‌هایی که در مرحله نیمه نهایی از فینال بازماندند، برگزار شود که به دلیل شلوغی برنامه‌های عید نوروز و اجراهای شرکت‌کنندگان در آن زمان، میسر نشد.

خنداننده شو مسابقه‌ای در مجموعه برنامه خندوانه است که تا‌کنون (فصل هشتم خندوانه) ادامه دارد و به معرفی استندآپ کمدین‌های جوان و با استعداد ایرانی می‌پردازد.

خنداننده شو ۳ را از این لینک دنبال کنید

آرشیو کامل خنداننده شو ۲ را اینجا ببینید

پایان پیام

گزارشگر: سارا ملاعباسی

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

خروج از نسخه موبایل