اعتماد مخاطبان و سه گانه گلونی در ۱۴۰۰

اعتماد مخاطبان و سه گانه گلونی در ۱۴۰۰

انوشه میرمجلسی سردبیر گلونی درباره سه جایزه‌ای که گلونی در سال ۱۴۰۰ دریافت کرد نوشت:

پرونده سال ۱۴۰۰ برای پایگاه خبری گلونی با دریافت سه جایزه بسته می‌شود. جایزه ویژه ترویج علم، جایزه دکتر تقی ابتکار و جایزه مردمی در چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران در بخش محیط‌زیست.

همه ما در تحریریه گلونی، در سال‌های گذشته سعی کردیم از ظرفیت رسانه‌ای پایگاه خبری گلونی برای توجه‌بخشی به موضوعاتی استفاده کنیم که در رسانه‌های دیگر اغلب کمرنگ‌اند.

موضوعاتی که عموما کلیک‌خور نیستند و شاید در نگاه اول، نه ردپایی از شگفتی داشته باشند و نه سهمی در هیجان‌های مرسوم فضای مجازی.

برای ما در گلونی اولویت «ایران» بوده است و حالا در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ همچنان بر سر این اولویت هستیم و تلاش می‌کنیم که بمانیم.

ایران بدون محیط‌زیست، بدون ذخایر گیاهی و جانوری‌، بدون توجه به ویژگی‌های اقلیمی، بدون در نظر گرفتن اصول حکمرانی مطلوب در حوزه آب و محیط‌زیست، بدون تاکید بر ظرفیت‌های گردشگری و بدون درک عمیق از مسیر توسعه پایدار، آینده‌ خوبی نخواهد داشت. ما در گلونی با اتکا به آرای مردمی و اعتمادی که به گلونی داشتید، همچنان تلاش خواهیم کرد که سهم خود را ایفا کنیم.

حتی اگر این سهم اندک تاثیر شگرفی نداشته باشد. حتی اگر نتوانیم به همه آنچه مطلوب است برسیم اما سهم ما تلاش، مطالبه و امیدواری است.

از همراهی و اعتمادتان در تمامی پویش‌ها و فراخوان‌های گلونی سپاسگزاریم. بدانید که بدون شما و دست همراهی و همدلی‌تان هیچ راهی هموار نمی‌شود.

گلونی ۱۰۰۲ کلمه سئو شده دارد که در موتور جست‌وجوی گوگل در صفحه اول به مخاطبان نمایش داده می‌شود. در سال گذشته مقدار total Impressions گلونی ۳۳ میلیون و ۴۷۰ هزار بوده است. 

سال خوبی برای همه شما همراهان عزیز آرزومندم.
ارادتمند – انوشه میرمجلسی، سردبیر

جایزه ترویج علم برای پایگاه خبری گلونی
جایزه زنده یاد تقی ابتکار در ۱۴۰۰ به گلونی رسید
پایگاه خبری گلونی برنده مردمی چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران شد

سارا ملاعباسی از اعضای تحریریه درباره اعتماد مخاطبان نوشت:

رسانه نقش مهمی در حوزه محیط زیست ایفا می‌کند. چرا که می‌تواند علاوه بر اطلاع رسانی صحیح، بسیاری از افراد را نسبت به آنچه که پیرامون‌شان می‌گذرد، آگاه کند.

پایگاه خبری گلونی که سال ۱۴۰۰ را با پویش پیک زمین آغاز کرد، با برگزاری وبینارهای تخصصی محیط زیستی با حضور کارشناسان و متخصصان (که به صورت رایگان در دسترس عموم است) و همچنین اطلاع‌رسانی اتفاقات و حوادث مربوط به محیط زیست با کمک منابع محلی و رسمی، توانست دو جایزه «ترویج علم» و «جایزه دکتر تقی ابتکار» را دریافت کند.

علاوه بر آن دریافت جایزه مردمی چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران، نشان‌دهنده اعتماد و همراهی خوانندگان گلونی است که برای اعضای تحریریه بسیاری ارزشمند است.

از این رو از اعتماد و همراهی مخاطبان سپاسگزاریم و امیدواریم این راه با همراهی مخاطبان ادامه‌دار باشد.

اعتماد مخاطبان و سه گانه گلونی در ۱۴۰۰

بیتا اشکانیان از اعضای تحریریه از حمایت مخاطبان گفت:

شاید این روزها با مشکلات فراوانی که در زندگی وجود دارد، کمتر کسی دغدغه محیط زیست داشته باشد.

پایگاه خبری گلونی از رسانه‌هایی است که به محیط زیست اهمیت داده و در تلاش بوده تا با اطلاع‌رسانی درست و انتشار مطالب آموزشی مفید، نقشی در فرهنگ‌سازی و حفاظت از محیط زیست داشته باشد.

در سال ۱۴۰۰، گلونی توانست جایزه مهم «ترویج علم» را دریافت کند و بعد از آن با دریافت جایزه «دکتر تقی ابتکار» افتخار دیگری کسب کرد که ثمره تلاش گلونی در این راه بود.

در کنار این جوایز، دریافت «جایزه مردمی چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران» نیز افتخاری دیگر برای اعضای تحریریه بود که نشان‌دهنده اعتماد و حمایت مردم از گلونی است.

تحریریه کوچک گلونی، صمیمانه قدردان توجه شما مردم عزیز است و تلاش می‌کند تا در ادامه این راه بیشتر از همیشه فعالیت کند و با کمک شما، نقشی هرچند کوچک در حفاظت از محیط زیست داشته باشد.

امیدواریم همچنان حمایت و همراهی شما عزیزان را در گلونی داشته باشیم.

آرزو قدوسی از اعضای تحریریه از ثمره کار نوشت:

گلونی، میراث کهن زاگرس‌ است اما برای ما که از چهارگوشه ایران زمین با دغدغه ادب و فرهنگ و محیط زیست و … به تحریریه گلونی پیوسته‌ایم، اصالت و رسالتی حتی عمیق‌تر دارد.

گلونی برای ما شبیه فرصتی است برای به زبان آوردن ناگفتنی‌ها؛ فضایی‌ است برای گفتن از نگرانی‌های تلخ و دلواپسی‌های شیرین.

حالا روزگار خوب گشته و ما شادمانیم که مخاطبان و جشنواره‌ها هم تلاش اهالی گلونی را دیده و پسندیده‌اند.

این سه اتفاق و سه جایزه مبارک، ثمره امسال گلونی ماست. گوارای وجود همه نازنینانی که واژه‌ای به گلونی، به محیط زیست و فرهنگ این سرزمین هدیه کردند. تا باد چنین بادا.

دفترچه معرفی گلونی را مطالعه کنید

پایان پیام

کد خبر : 264441 ساعت خبر : 9:35 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=264441
اشتراک در نظرات
اطلاع از
3 Comments
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

تبریک به مجموعه گلونی، بیش از هرچیز برای دغدغه‌مندی و تلاش در راستای حفظ محیط زیست و جلب نظر مخاطب و نهایتاً کسب جوایز مذکور. راهتان هموار و مستدام.

خدا قوت. حمایت از محیط زیست، تشویق اذهان عمومی به حریم طبیعت و اطلاع رسانی درست که پایگاه خبری گلونی انجام داده است

مخاطبان متوجه تلاش موثر و صميمانه شما هستند.
فرداً از ابنكه حائز دريافت جوايز شديد خوشحالم. برقرار و بر توان باشيد.