هشتمین نشست کانون ادبی نفس برگزار شد

هشتمین نشست کانون ادبی نفس برگزار شد

هشتمین نشست کانون ادبی نفس عصر چهارشنبه چهارم اسفندماه و مصادف با سالروز تاسیس انجمن اهدای عضو ایرانیان با حضور جمعی از شاعران و ترانه سرایان کشورمان برگزار شد.

به گزارش گلونی هشتمین نشست کانون‌ ادبی‌ نفس در سالن آفرینش فرهنگسرای فردوس برگزار شد و در این مراسم که با برنامه‌های ویژه اهدای عضو همراه شد، علاوه بر شعرخوانی، پخش نماهنگ و سخنرانی علمی اهدای عضو، غرفه صدور آنی کارت اهدای عضو نیز دایر بود.

در این نشست حمیدرضا امیرافضلی شاعر و ترانه سرا و دبیر شورای سیاست گذاری ادبی انجمن اهدای عضو ایرانیان درباره برنامه‌های کانون نفس برای درونی کردن فرهنگ اهدای عضو گفت: «کانون‌ ادبی‌ نفس در دوران کرونا سعی کرد برای حفظ سلامت افراد، فعالیت‌های خود را در جهت اعتلای فرهنگ اهدای عضو به صورت مجازی ادامه دهد و اینک پس از مدت‌ها، هشتمین نشست خود را در سالروز تاسیس انجمن اهدای عضو ایرانیان برگزار می‌کند».

حمیدرضا امیرافضلی دبیر کانون ادبی نفس همچنین ضمن تقدیر از نقش تاثیرگذار هنر و ادبیات، اهالی قلم را به تولید آثار هر چه بیشتر در زمینه اهدای عضو دعوت کرد و گفت: «تصمیم داریم ترانه‌هایی که با موضوع اهدای عضو سروده می‌شوند را با همکاری کمیته موسیقی انجمن به مرحله تولید برسانیم».

در این مراسم که با اجرای عمران میری برگزار شد، کورس احمدی، دکتر مهدی موسوی میرکلایی، دکتر فریبا عباسی، نیما ایمانی، آرزو سبزوار قهفرخی، نرگس جعفری، رضا شاهین، شهلا اسماعیلی، ساناز قوامی، رضا پناهیان آلوارس، عبدالرضا نورپور و دیگر شاعران و ترانه سرایان حاضر به شعرخوانی پرداختند.

در ادامه این نشست مهرداد آرامش سفیر سخنران انجمن با تشریح علمی فرآیند اهدای عضو به لزوم برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری برای آگاهی بخشی به مردم اشاره کرد و ضمن تقدیر از اهالی قلم برای مشارکت در این حرکت انسان‌دوستانه، نشست‌های کانون‌ ادبی‌ نفس را در این مسیر بسیار تاثیرگذار و حائز اهمیت توصیف کرد.

در پایان این نشست متقاضیان کارت‌های اهدای عضو خود را از غرفه صدور آنی کارت دریافت کردند.

شایان ذکر است نشست های کانون ادبی نفس با حمایت انجمن اهدای عضو ایرانیان و با تلاش دکتر اسماعیل امینی، عبدالجبار کاکایی، چیستا یثربی، روزبه بمانی، حمیدرضا امیرافضلی، علیرضا بدیع، عمران میری، صابر قدیمی و مژده لواسانی به صورت ماهانه و در شهر تهران برگزار می‌گردد.

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 263441 ساعت خبر : 2:42 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=263441
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات