هدیه ویژه ایرانسل برای عید نیمه شعبان اعلام شد

هدیه ویژه ایرانسل برای عید نیمه شعبان اعلام شد

ایرانسل، هدیه ویژه خود به مناسبت عید نیمه شعبان را اعلام کرد. این هدیه، یک بسته ترکیبی دیتا و مکالمه ایرانسلی است.

به گزارش گلونی به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت گرامی‌داشت عید سعید میلاد حضرت ولی‌عصر(عج)، هدیه بسته ترکیبی دیتا و مکالمه ایرانسلی را با قیمت تخفیفی، به مشترکان خود ارائه کرده است.

همزمان با فرارسیدن عید نیمه شعبان، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند یک بسته ترکیبی، شامل یک ساعت مکالمۀ ایرانسلی (درون شبکه) و یک گیگابایت اینترنت بین‌المللی را تنها با پرداخت ۴۰۰۰ تومان دریافت کنند.

این بسته تخفیفی، در روز ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ در دسترس است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، ۲۴ ساعت خواهد بود. فعال‌سازی این بسته هدیه، با شماره‌گیری کد دستوری #۵* و یا مراجعه به بخش خرید بسته اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، امکان‌پذیر است.

شرکت خدمات ارتباطاتی ایرانسل (Irancell) در سال ۱۳۸۴ با سرمایه‌گذاری مشترک شرکت گسترش الکترونیک ایران (۵۱٪) و گروه ام‌تی‌ان آفریقای جنوبی (۴۹٪) تشکیل شد.

در سال ۱۳۹۲ در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران برند ایرانسل به عنوان یکی از ۱۰۰ برند برتر ایران شناخته شد.

ایرانسل توانست در تاریخ ششم آذر ماه ۱۳۸۴، مجوز اپراتوری دوم تلفن همراه توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کسب کند.

ایرانسل در توضیح بخشی از خدمات خود به مخاطبان توضیح می‌دهد:

سریعترین شبکه

با سریع‌ترین اینترنت همراه کشور، هر لحظه با جهان ارتباط برقرار کنید، از اخبار و رویدادهای روز آگاه شوید، صفحات مجازی وب‌سایت‌ها را مطالعه کنید و کارها را آسان‌تر، سریع‌تر و با کیفیت‌تر انجام دهید.

پوشش‌دهی گسترده

هر کجا که هستید، در خانه یا محل کار، در شهر خودتان یا در سفر، در خیابان یا جاده … شما در دنیای ایرانسل هستید. هر کجا که باشید، با وسیع‌ترین پوشش‌دهی و آنتن‌دهی کشور با شما هستیم.

پشتیبانی

ما متعهد هستیم که بهترین پشتیبانی را برای شما فراهم آوریم. در تمامی روزهای هفته و به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی به شما هستیم. یاری رساندن به شما افتخار ماست.

اخبار ایرانسل را از این لینک می‌توانید بخوانید

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 264683 ساعت خبر : 2:56 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=264683
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات