گلونی

آهنگ تیتراژ برنامه مهمونی را دانلود کنید

آهنگ تیتراژ برنامه مهمونی را دانلود کنید

آهنگ تیتراژ برنامه مهمونی را دانلود کنید

آهنگ تیتراژ برنامه مهمونی را دانلود کنید

به گزارش گلونی در فاصله ۴ روز مانده به پخش مجموعه نمايشى مهمونى، از آهنگ تيتراژ اول اين برنامه با صداى ايرج طهماسب رونمايى شد.

آهنگسازى اين اثر بر عهده امير توسلى بوده و ترانه آن را سولماز نراقى سروده و همچنين نوازندگى گيتار آن بر عهده ميلاد نودست است.

این آهنگ را بشنوید و دانلود کنید

https://dl.golvani.ir/music/Iraj%20tahmasb%20-%20mehmooni%20HI%20Q.mp3?_=1

دانلود کنید

آهنگ تیتراژ برنامه مهمونی

مهمونى از دوم فرودين به صورت اختصاصى از نماوا و روبیکا منتشر خواهد شد.

مهمونی در دو هفته عید نوروز، ۴ قسمت پخش خواهد داشت. یعنی در هفته ۲ روز پخش می‌شود.

روزهای پخش این مجموعه نمایشی در دو هفته عید نوروز سه‌شنبه‌ها و پنجشنبه‌ها به تاریخ ۲، ۴، ۹ و ۱۱ فروردین‌ ماه است و از هفته سوم فروردین تنها در روزهای پنجشنبه پخش خواهد شد.

این مجموعه نمایشی به کارگردانی و اجرای ایرج طهماسب و تهیه کنندگی حسن خدادادی از شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.

در خلاصه این برنامه آمده است: «در همسایگی خانه جدید آقای طهماسب که به تازگی به آن نقل مکان کرده، یک سالن عروسی قرار دارد. بنابراین شخصیت‌های عروسکی جدیدی که اکثر آنها کارکنان این سالن عروسی هستند به زندگی او اضافه شده و اتفاق های جذابی را رقم می‌زنند.»

ایرج طهماسب مجری تلویزیون، هنرپیشه، عروسک گردان، صداپیشه، کارگردان، استاد دانشگاه و فیلمنامه‌نویس ایرانی متولد ۳۰ اردیبهشت ۱۳۳۸ در تهران است.

او فارغ‌ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. وی فعالیت هنری‌‌اش را با بازی در فیلم آن سوی مه به کارگردانی منوچهر عسگری ‌نسب در سینما آغاز کرد.

او بازیگری، کارگردانی و نویسندگی آثاری چون مهمونی، کلاه قرمزی ۹۱، کلاه‌ قرمزی و پسرخاله، یکی بود یکی نبود، شهر موش‌ها، دختر شیرینی ‌فروش، کلاه‌ قرمزی و سروناز، زیر درخت هلو و کلاه‌ قرمزی و بچه ‌ننه را در کارنامه هنری‌اش دارد.

ایرج طهماسب تیتراژ مهمونی را خودش خواند

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

خروج از نسخه موبایل